Gå til innhold

Høyde, vekt og fasong


Marrrish

Anbefalte innlegg

Hvor høy er dere, hvor mange kilo og fasong?

Syns dette er litt spennende, det finnes så mange variasjoner i kg mellom mennesker på samme høyde, og alle kan se like sprek ut eller like uspreke ;)

body-shapes.jpg

Jeg er feks 1.76cm og 68 kg. Har fettet "jevnt" fordelt utover min lange kropp! Men musklene er ikke på plass nok synlig enda og jeg vil bli kvitt litt "mini-love-handels" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er 170 cm høy og veier 59-60 kg, og har vel en figur som kanskje kan kalles timeglass...? Musklene mine har blitt mer synlig etter at jeg begynte å trene styrke for snart to år siden. Spesielt armene (til min store begeistring ;)) og ryggen min har blitt mer markerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

163 og veier kanskje 55kg? Har ikke veid meg på år og dag.

Er liten og slank, men kompakt. Brede skuldre, muskuløse overarmer, ellers er det ingen overkropp å snakke om (hvilke pupper, sa du?), og så med all vekt (mye muskler, noe fett) i hofter, rumpe og lår. Ser ikke ubalansert ut forfra, takket være skuldrene, men hjelpes som jeg skulle ønske at jeg var litt jevnere fordelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...