Gå til innhold

Til jentene - Hva betyr det å være en mann?


Bro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, en viktig faktor for meg når det gjelder "manndom" er at du tar valg og står for dem i etterkant, enten de er gode, dårlige, positive eller negative. Stå for den du er og hva du gjør.(y)

Hmm. Så om du gjør et helt idiotisk valg og skjønner det først etterpå, burde det ikke være mer beundringsverdig å innrømme feilen og legge seg flat? Det er det alt for få som er selvsikre nok til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Så om du gjør et helt idiotisk valg og skjønner det først etterpå, burde det ikke være mer beundringsverdig å innrømme feilen og legge seg flat? Det er det alt for få som er selvsikre nok til å gjøre.

Tror nok hun mener at man tar ansvar for konsekvensene av valget sitt, i stedet for å forsøke å snakke seg vekk fra dem og legge skylden på andre, når det går galt. "Dette var min feil, men jeg gjorde det jeg tenkte var best. Jeg fikser det."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok hun mener at man tar ansvar for konsekvensene av valget sitt, i stedet for å forsøke å snakke seg vekk fra dem og legge skylden på andre, når det går galt. "Dette var min feil, men jeg gjorde det jeg tenkte var best. Jeg fikser det."

Ja ok, enig om det var det hun mente. Hadde kanskje vært tydligere om det faktisk var det hun skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi være enige om at dette ikke er en mann? :hungover:

feminist.jpg

Nja, jeg er litt delt på denne. På en side syns jeg man skal få lov til å stappe hva som helst opp i rompa uten å bli kalt umandig (homofile er også menn fyi). På en annen side så gir han andre mennesker skylden for sine følelser, noe som er kanskje det mest umannlige som finnes i min bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde å være mann var å dundre en sementpølse inn i dama repeterende til hun er fylt med sprudlende mini-me's og befrukter egget som er klart for å sikre vår arts overlevelse. Nedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...