Gå til innhold

Til jentene - Hva betyr det å være en mann?


Bro

Anbefalte innlegg

Dersom du utfører det noenlunde slik som dette, vil jeg tippe et sterkt 'ja' til sistnevnte. (y)

Du er ikke mann hvis du kjøper det reservedekket til en slik bil. Du er heller ikke mann dersom bilen din er ren etter en punktering. Og for pokker...du er ikke mann om du setter pris på å se ei dame skifte dekk på bilen din. Uansett hvor fin hun er. Selv om du har brukket ryggen. På 4 forskjellige steder. OG har mistet en arm i en motorsagulykke.

:jimlad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det så forbanna vanskelig å få de ordentlig på da? o_O Er jo bare å ... skru? :D

Strammer du en side for stramt tidlig, så vil den andre siden ikke kunne strammes tett nok... og du vil ha et skeivt hjul. Så istedenfor at det sitter på sånn her: | så sitter det svakt /

Ved lav hastighet har det lite å si... Men høy hastighet og/eller mye kjøring, så kan det bli kjipe konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strammer du en side for stramt tidlig, så vil den andre siden ikke kunne strammes tett nok... og du vil ha et skeivt hjul. Så istedenfor at det sitter på sånn her: | så sitter det svakt /

Ved lav hastighet har det lite å si... Men høy hastighet og/eller mye kjøring, så kan det bli kjipe konsekvenser.

Da har jeg gjort det riktig helt av meg alene siden jeg fikk bil gitt! :D Tenk at jeg klarte det helt selv, og jeg er ikke mann engang! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må forresten passe på med maskiner da de ofte overstrammer.

Do you even...altså...enten har du brukt sånn som man strammer boltene på traktorer ellers trener du for lite. Pft...maskin som overstrammer mer enn en som trener og finner ut at boltstramming er en fin ro-øvelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ekte mann leker med barbie med dattera si, tar ansvar for sin familie ved å gjøre husarbeid, skifte bleier, trille barnevogn etc.

Såkalte mannemenn som mener dette er for femi, er egentlig bare små egogutter som ikke har lært seg å sette familien fremfor seg selv ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekte mann leker med barbie med dattera si, tar ansvar for sin familie ved å gjøre husarbeid, skifte bleier, trille barnevogn etc.

Såkalte mannemenn som mener dette er for femi, er egentlig bare små egogutter som ikke har lært seg å sette familien fremfor seg selv ennå.

Hva med menn som ikke har barn, eller menn som velger å leve singel? Eller menn som kommer til å bli menn, dvs få barn, men som ikke enda har dame+barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med menn som ikke har barn, eller menn som velger å leve singel? Eller menn som kommer til å bli menn, dvs få barn, men som ikke enda har dame+barn?

Da er du først mann når du eier en folkevognbuss med sotede vinduer og *finner* noen du kan leke med Barbie sammen med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann tjener jeg selvfølgelig et lass med penger, og betaler dermed selvsagt andre for å gjøre sånne lammende banale oppgaver som å bytte hjul og male vegger.

Er noen uenige i det, knuser jeg dem med lommeboken min.

:p

Riktig verktøy er halve jobben, og når det kommer til å skifte hjul er åpenbart lommeboka det beste verktøyet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med menn som ikke har barn, eller menn som velger å leve singel? Eller menn som kommer til å bli menn, dvs få barn, men som ikke enda har dame+barn?

Nei ingen av nevnte er menn. Nei seriøst så var innlegget mitt et forsøk på en morsom vinkling. Som regel er det "machomennene" som kaller "A4 menn" for feminine eller lite maskuline fordi de skifter bleier etc. I mine øyne er det en positiv egenskap at menn tar ansvar og går utenfor egen komforsone ved å ta drittjobben (bokstavelig talt) ved å skifte en skikkelig møkkableie.

Og for å være på det rene har jeg ikke et syn på at noen er mer eller mindre mann. Kun at alle mennesker har et sett med mer eller mindre positive personlighetstrekk.

Innlegget ble skrevet på spissen for å få litt respons i motsetning til dette litt lengre innlegget.

Men nok om det,.. På tide å åpne noen pils :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...