Gå til innhold

ER DU STOLT AV DIN BIKINIFORM TIL TROSS FOR AT DU ER NOEN KG FOR MYE?


Anbefalte innlegg

Og så - bedre sent en aldri - roes alt ned. Frem til rundt side 1(?) gikk alt fint, uten personangrep og medfølgende alt tilbehøret. Det gikk like langt nedover som det så ut til å gå oppover en stund.

Alt personangrep (les: åpenbar skitkasting, dårlig skjult drittkasting) blir fjernet. Jeg moderer ingen poster før denne da de kan stå som en fin advarsel på hvordan en tråd IKKE skal utvikles.

Når det er sagt er det mer dyktige moderatorer der ute (på forumet) som kan finne det for godt å beskytte noen fra dem selv her inne, og fjerne enkelte innlegg.

God Lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjukka Jeg aner ikke hvorfor det alltid blir sånn:p.

Og bare for å ha det på det rene så er ikke dette noe oppmerksomhetssøking og søken etter "bekreftelse" -poenget var egentlig at flere skulle tørre å poste sin bikinikroppm til tross for at de ikke så ut som Andreia Brazier...men slik ble det ikke....takk for den liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linker til en tråd med akkurat samme greia.

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/dette-er-samboern-min-er-hun-ikke-flott.29776/

CamillaLor med sine 13% (25%) kroppsfett, og StokkelandFastForm som går full retard siden folk ikke mener det samme som han.

Synd tidenes meme bilde i den tråden ble slettet.. (posts a picture of average girlfriend, gets mad at internet for not thinking she´s fantastic, eller noe i den duren).

De som ikke ikke synes [insert bilde av anti-fit person] ser fantastisk ut, er avskum, og mobber dem.

Min mening som jeg trykker i trynet på folk > resten av verden sin mening.

Du er nå sjarmerende. Ingen som har påstått 13, men you go girl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du, ved å respondere på den måten du gjør, legger ved på bålet?

Ja, men kommer ikke til å kommentere på evt videre kommentarer fra hu heller. Ville bare påpeke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, jeg elsker disse trådene <3

Tenk litt på dette: eldre mennesker i dag angrer gjerne på at de ikke turte å følge drømmene sine, at de ikke turte å være lykkeligere og at de ikke tok bedre vare på vennene sine.

Vi?

Vi kommer til å angre på at vi brukte 90% av livet vårt på å diskutere med folk vi ikke kjenner på internett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahahaha, jeg elsker disse trådene <3

Tenk litt på dette: eldre mennesker i dag angrer gjerne på at de ikke turte å følge drømmene sine, at de ikke turte å være lykkeligere og at de ikke tok bedre vare på vennene sine.

Vi?

Vi kommer til å angre på at vi brukte 90% av livet vårt på å diskutere med folk vi ikke kjenner på internett

Om ikke kommer veldig mange til å være bitre som troll for at de istedenfor å nyte livet brukte tiden på å probe andre om de hadde fysikk verdig nok til å kunne gjøre det ;)

90% av livets bekymringer forsvinner som ei flaske vodka i Russland om man lærer seg å gi faen i ting som i det store og hele ikke betyr noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90% av livets bekymringer forsvinner som ei flaske vodka i Russland om man lærer seg å gi faen i ting som i det store og hele ikke betyr noe :)

Men av ting som virkelig betyr noe, så rangerer kropp og fysisk helse ganske så høyt oppe.

:)

Når det er sagt, så burde det å få bekreftelse gjennom å poste bilder på Internett rangere ganske langt nede. Enda litt lenger ned på listen finner vi behovet for å disse andres kroppsbilder på Internett.

Sånn er det med den saken.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt fra min side Linjemannen så var ikke poenget å disse noe eller tråkke noen på tærne. At du selv hang deg opp i det ene med at du tolket det jeg sa tidligere i tråden negativt det er faktisk ditt problem. For min del rettet jeg opp i det og prøvde å få frem det jeg mente bedre. Poenget ved denne tråden var å få flere til å poste bikinibilder av seg selv-som overskriften sier med noen ekstra kg fordi det er det som gjerne er typiske det jenter flest ikke gjør. Men som også nevnt så mente jeg overhodet ikke at de som var slanke ikke kunne gjøre det samme OG jeg mente heller aldri å undervurdere de slankes syn på egen kropp. Jeg vet godt at man kan være slank/tynn og fremdeles ikke være komfortabel i bikini. Men ettersom ingen leser imellom linjene her( komisk nok hadde det kanskje vært forventet av deg Linjemannen;P) så ble det og en masse annet mistolket pga min dårlige evne til å skrive/ formulere meg på en perfekt måte;)

Men fremdeles m¨jeg nevne at jeg har aldri sett en tråd på fitnessbloggen som har utviklet seg slik år en bikinifitnessutøver poster bilder av seg i bikinien sin;) Og ja,jeg er imot janteloven.

Uansett,jævlig synd tråden utviklet seg slik,for jeg hadde håpet på flere bilder og en positiv tråd. Dette var aldri ment som noe " dette er hva menn liker/ikke liker-tråd". Faktisk var den mest ment for the ladies...så..my bad...for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt fra min side Linjemannen så var ikke poenget å disse noe eller tråkke noen på tærne. At du selv hang deg opp i det ene med at du tolket det jeg sa tidligere i tråden negativt det er faktisk ditt problem. For min del rettet jeg opp i det og prøvde å få frem det jeg mente bedre. Poenget ved denne tråden var å få flere til å poste bikinibilder av seg selv-som overskriften sier med noen ekstra kg fordi det er det som gjerne er typiske det jenter flest ikke gjør. Men som også nevnt så mente jeg overhodet ikke at de som var slanke ikke kunne gjøre det samme OG jeg mente heller aldri å undervurdere de slankes syn på egen kropp. Jeg vet godt at man kan være slank/tynn og fremdeles ikke være komfortabel i bikini. Men ettersom ingen leser imellom linjene her( komisk nok hadde det kanskje vært forventet av deg Linjemannen;P) så ble det og en masse annet mistolket pga min dårlige evne til å skrive/ formulere meg på en perfekt måte;)

Men fremdeles m¨jeg nevne at jeg har aldri sett en tråd på fitnessbloggen som har utviklet seg slik år en bikinifitnessutøver poster bilder av seg i bikinien sin;) Og ja,jeg er imot janteloven.

Uansett,jævlig synd tråden utviklet seg slik,for jeg hadde håpet på flere bilder og en positiv tråd. Dette var aldri ment som noe " dette er hva menn liker/ikke liker-tråd". Faktisk var den mest ment for the ladies...så..my bad...for all del.

Det er ikke nødvendig å poste noen som helst form for bilde hvis hensikten var å fremme anti-fitness. Så fort du postet bildet ditt ble det ikke noe annet enn et desperat søken etter oppmerksomhet og bekreftelse, og som vanlig deler ikke alle i verden samme skjønnhetsideal. Dårlig evne til å formulere seg er ikke annet enn en bortforklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst - hva er det med denne diskusjonen? Fitness er da (minst) to ting - å være sunn og/eller å se ut som et glansbilde. Siste kategorien er det ekstremt få som gjør, og fitness må jo også være veien mot å bli sunn. Så hva forventer folk å se? Bare ortoreksiske jenter? Er man sikker på at de "er fit"? Fit for hva da? Legger de ved blodprøver og full helsesjekk?

Og seriøst - hva er nok? Hvem skal man måle hva som er bra nok for? For min del får jeg jo pes fra "andre siden" om det kommer ut bilder av meg i badeshorts eller på stranden. Da er jeg jo ekkel og klysete, spesielt om noen ser antydning til sixpack. Skal man være like smålige tilbake?

Min mening er i hvert fall:

1. Om man bare har negative ting å komme med, så hold kjeft. Man kan i det minste pakke det inn.

2. Fitness går ikke etter utseende, og det er mer en vei enn et mål.

3. Folk har forskjellige idealer og forskjellige mål. De kommer fra forskjellige ståsteder og vi er alle forskjellige.

4. Masse mer respekt til dem som har jobbet og kommet seg godt på vei mot målet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst - hva er det med denne diskusjonen? Fitness er da (minst) to ting - å være sunn og/eller å se ut som et glansbilde. Siste kategorien er det ekstremt få som gjør, og fitness må jo også være veien mot å bli sunn. Så hva forventer folk å se? Bare ortoreksiske jenter? Er man sikker på at de "er fit"? Fit for hva da? Legger de ved blodprøver og full helsesjekk?

Og seriøst - hva er nok? Hvem skal man måle hva som er bra nok for? For min del får jeg jo pes fra "andre siden" om det kommer ut bilder av meg i badeshorts eller på stranden. Da er jeg jo ekkel og klysete, spesielt om noen ser antydning til sixpack. Skal man være like smålige tilbake?

Min mening er i hvert fall:

1. Om man bare har negative ting å komme med, så hold kjeft. Man kan i det minste pakke det inn.

2. Fitness går ikke etter utseende, og det er mer en vei enn et mål.

3. Folk har forskjellige idealer og forskjellige mål. De kommer fra forskjellige ståsteder og vi er alle forskjellige.

4. Masse mer respekt til dem som har jobbet og kommet seg godt på vei mot målet sitt.

Nummereringen er ikke svar til deg.

1. Overvektige mennesker er en stor belastning samfunnsøkonomisk, og tar ressurser fra andre områder i samfunnet. Lengre helsekøer, dårligere produktivitet på arbeidsplassen pga dårlig kosthold, etc.

2. Er man fornøyd med (en relativt overvektig) kroppen sin, så får man være det. Det er ikke nødvendig trykke dette inn i trynet på folk. Alle har en forskjellig kroppsideal.

3. Jeg ser ingen grunn til å hylle denne anti-fitnessen, ei heller overdreven fitness. I en verden som sliter med overvekt, og skjev fordeling av ressurser, ser jeg ihvertfall ingen grunn til å hylle overvektige mennesker. Mens overvektige mennesker tar unødvendig mye plass i sykehuskøer, så er det en håndfull mennesker som fortsatt sitter og venter på en livsviktig operasjon som kunne ha reddet livet sitt.

4. Alle dere naive mennesker som alltid sutrer om at man ikke skal si noe når man ikke har noe fint å si. Hvordan skal man kunne snakke og debattere om ting når det alltid finnes noen som tar seg nær av alt? Beta-Gud-Ojive greier i alle tråder å vri alt over til noe negativt, og sitter og syter over sine egne falske fabrikerte argumenter. Man må skille det å kunne ha en god selvtillit, og føle seg vel vs. hyllest av overvektige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummereringen er ikke svar til deg.

1. Overvektige mennesker er en stor belastning samfunnsøkonomisk, og tar ressurser fra andre områder i samfunnet. Lengre helsekøer, dårligere produktivitet på arbeidsplassen pga dårlig kosthold, etc.

2. Er man fornøyd med (en relativt overvektig) kroppen sin, så får man være det. Det er ikke nødvendig trykke dette inn i trynet på folk. Alle har en forskjellig kroppsideal.

3. Jeg ser ingen grunn til å hylle denne anti-fitnessen, ei heller overdreven fitness. I en verden som sliter med overvekt, og skjev fordeling av ressurser, ser jeg ihvertfall ingen grunn til å hylle overvektige mennesker. Mens overvektige mennesker tar unødvendig mye plass i sykehuskøer, så er det en håndfull mennesker som fortsatt sitter og venter på en livsviktig operasjon som kunne ha reddet livet sitt.

4. Alle dere naive mennesker som alltid sutrer om at man ikke skal si noe når man ikke har noe fint å si. Hvordan skal man kunne snakke og debattere om ting når det alltid finnes noen som tar seg nær av alt? Beta-Gud-Ojive greier i alle tråder å vri alt over til noe negativt, og sitter og syter over sine egne falske fabrikerte argumenter. Man må skille det å kunne ha en god selvtillit, og føle seg vel vs. Hyllest av late, overvektige mennesker.

1. Overvektige mennesker er ikke nødvendig vis i dårlig form. Mange overvektige som jobber med saken er i bedre form enn sine tynne medmennesker som aldri har trengt å tenke på kroppsfasongen.

2. Jeg regner med at du ber fitnessbunnies-ene om å kle på seg også, da? Det høres ut som du bør holde deg borte fra stranden. Eller...holde deg borte fra alle steder der temperaturen går over 15C.

3. Ikke se på meg når det er snakk om å hylle noe som helst. Jeg bare nekter å hylle dem som ser det som sitt kall å gni sin negativitet i ansiktet på andre. Og sutringen startet lenge før det var snakk om noe anti-fitness her.

4. Hvem i all verden kaller du naiv? Eller...ok, da. Jeg vil heller være naiv enn en negativ drittsekk, så jeg tar den alikevel og takker for det. Noen ganger er det fint å kunne smile og tro det beste om verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså @Skunk- Er det mulig å være så kynisk? Hva i alle dager ,hvem har egentlig gjort deg så vondt slik at du føler du MÅ oppføre deg slik egentlig? Jeg må bare spørre altså..det må være fælt å ha slik tankegang om absolutt alt og alle..

Og bare for å understreke en ting igjen en gang ang overvekt og sunnhet..de to går ikke nødvendigvis hånd i hånd! Man kan fint være sunn og litt overvektig og tynn og med høy fettprosent og dårlig helse. Man KAN bare ikke dra alle under en kam og være så kynisk og naiv og bare stemple alle slik man føler det for. Da har man et alvorlig problem.

Til syvende og sist så er det faktisk ikke meninger jeg var ute etter i denne tråden. De som tolker det slik får bare gjøre det. Meninger her og meninger der. Bare men det dere vil,det har jeg aldri sagt noe på. Men DET var ikke det jeg var ute etter at alle her skulle gjøre--altså..mene noe om noe som helst igrunn. Det ar utelukkende ment som en oppmuntrende tråd. Og ja,ikke bare for overvektige men også de som har noen ekstra kg...altså..normalvektige kan også ha det og for all del mente jeg aldri at ikke alle som følte seg bra i bikini kunne delta!

Men å være sneversynt er noe mange her er SVÆRT flinke til MED vilje:X3:. Uansett hvor mange ganger man skriver hva man mener både hit og dit. Å være enig i å være uenig er det noe som heter..la oss bare gjøre det.

Bare for å få det på rene så har jeg aldri tatt meg nær av noe her inne,men jeg har enkelte personer/medlemmer som har svart her inne i tråden oppi halsen fra før av,ellers har jeg faktisk aldri sagt eller påstått at jeg ble verken sur eller tok meg nær av noe. MEN enkelte har (leser du imellom linjene og ser sarkasmen og fremhintingen) skrevet mye som ikke er helt bra og som er noe å kunnet tatt seg nær av. Regnermed det er derfor du blant annet merker eller tror at jeg da har tatt meg nær?;)

Som nevnt..mange her har faktisk kmmet med oppgulp og plukket ting ut av ræva som ikke engang er blitt nevnt...disse eggene som blir til tusen fjør osv..det er liksom ikke første gang:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså @Skunk- Er det mulig å være så kynisk? Hva i alle dager ,hvem har egentlig gjort deg så vondt slik at du føler du MÅ oppføre deg slik egentlig? Jeg må bare spørre altså..det må være fælt å ha slik tankegang om absolutt alt og alle..

Og bare for å understreke en ting igjen en gang ang overvekt og sunnhet..de to går ikke nødvendigvis hånd i hånd! Man kan fint være sunn og litt overvektig og tynn og med høy fettprosent og dårlig helse. Man KAN bare ikke dra alle under en kam og være så kynisk og naiv og bare stemple alle slik man føler det for. Da har man et alvorlig problem.

Til syvende og sist så er det faktisk ikke meninger jeg var ute etter i denne tråden. De som tolker det slik får bare gjøre det. Meninger her og meninger der. Bare men det dere vil,det har jeg aldri sagt noe på. Men DET var ikke det jeg var ute etter at alle her skulle gjøre--altså..mene noe om noe som helst igrunn. Det ar utelukkende ment som en oppmuntrende tråd. Og ja,ikke bare for overvektige men også de som har noen ekstra kg...altså..normalvektige kan også ha det og for all del mente jeg aldri at ikke alle som følte seg bra i bikini kunne delta!

Men å være sneversynt er noe mange her er SVÆRT flinke til MED vilje:X3:. Uansett hvor mange ganger man skriver hva man mener både hit og dit. Å være enig i å være uenig er det noe som heter..la oss bare gjøre det.

Bare for å få det på rene så har jeg aldri tatt meg nær av noe her inne,men jeg har enkelte personer/medlemmer som har svart her inne i tråden oppi halsen fra før av,ellers har jeg faktisk aldri sagt eller påstått at jeg ble verken sur eller tok meg nær av noe. MEN enkelte har (leser du imellom linjene og ser sarkasmen og fremhintingen) skrevet mye som ikke er helt bra og som er noe å kunnet tatt seg nær av. Regnermed det er derfor du blant annet merker eller tror at jeg da har tatt meg nær?;)

Som nevnt..mange her har faktisk kmmet med oppgulp og plukket ting ut av ræva som ikke engang er blitt nevnt...disse eggene som blir til tusen fjør osv..det er liksom ikke første gang:P

Hva er det som er kynisk ved å ikke hylle overvektige mennesker som er en unødvendig ekstra belastning på helsekøene, og ha et ønske om et velfungerende helsesystem for de som faktisk trenger det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er kynisk ved å ikke hylle overvektige mennesker som er en unødvendig ekstra belastning på helsekøene, og ha et ønske om et velfungerende helsesystem for de som faktisk trenger det?

Den krasse og offensive måten du argumenterer på, gir inntrykk av at du er mer interessert i å trolle folk enn å bedre helsesystemet vårt. Men for all del, bare fortsett, trolling er underholdende. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Overvektige mennesker er en stor belastning samfunnsøkonomisk, og tar ressurser fra andre områder i samfunnet. Lengre helsekøer, dårligere produktivitet på arbeidsplassen pga dårlig kosthold, etc.

mennesker.

Så er vi de som har tatt litt for mye i den andre enden også da...

"Kjell Robin Larsen (34) har brukt én million kroner på doping. På det meste veide muskelbunten 148 kilo. Nå må han ha besøk av hjemmesykepleier to ganger daglig."

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/doping/doping-gjorde-livet-mitt-til-et-helvete/a/578398/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er vi de som har tatt litt for mye i den andre enden også da...

"Kjell Robin Larsen (34) har brukt én million kroner på doping. På det meste veide muskelbunten 148 kilo. Nå må han ha besøk av hjemmesykepleier to ganger daglig."

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/doping/doping-gjorde-livet-mitt-til-et-helvete/a/578398/

DER snakker vi om anti-fitness, der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det jeg mener er kynisk,men å se på mennesker som er gjnnomsnittlige som overvektige og usunne /syke mennesker som tar opp plass i helsekøen..den synes jeg er drøy..det er stor forskjell på jenter og gutter som har sunne og sterke kropper som trener og spiser sunt men likevel har en 10-15 kg for mye ift idealvekt og mennesker som er overvektige og syke i den grad at de tar opp denne plassen i helsekøen. Jeg er en stor forkjemper for sykelig overvekt selv og brenner for god helse ,trening og kosthold. Men dette betyr ikke at man må ha en idealvekt heller for å være sunne og i god form. Samme som at det finnes de der ute som faktisk er kjempesunne men som har en naturlig LAV kroppsvekt.

Men kan ikke drive å dømme sånn bare på gefylen.

Dessuten var denne tråden postet et helt annet sted hvis jeg ville prate med mennesker som ikke brydde seg om god helse,trening og sunt kosthold,ergoregner jeg litt med at selv om det hadde komemt flere bilder her av damer som faktisk tørte å vise seg frem i bikini til tross for at de ikke hadde _fitnessbloggens standard_ når det gjelder kropp så hadde jeg selvsagt ønsket alle velkommen selv om de var slanke,5 kg mer enn ønskelig eller 20 mer enn ønskelig. Fordi dette er et trening og kostholdsfoksert forum regner jeg med at det da er mennesker som vil eller er på vei til en bedre helse. Og hvorfor skal man ikke kunne "stop and smell the roses" litt på veien ned i vekt for eksempel.

Som jeg nevnte - jeg har ikke gått i bikini på 5 år fordi jeg har vært svært overvektig og i år er jeg såppas fornøyd at jeg faktisk tør og til og med føler at jeg får det til å funke! Etter ned 50 kg så er det en stor byrde løftet av mine skuldre sånn psykisk å faktisk føle at jeg har greid å jobbe såppas med meg selv psykisk at jeg synes det er en ok bikinikropp i år.

Det har ikke noe med noe av det folk har skrevet i denne tråden faktisk ,annet enn at #Fitnok har et godt poeng. Men her også har folk greid å vri og vrenge på poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...