Darach_Ùr Skrevet 26. mai 2015 Skrevet 26. mai 2015 Hjemmelaget fiskegrateng med selvfanget torsk i går. Jeg gjentar HJEMMELAGET fiskegrateng med SELVFANGET torsk. Stolt? Jah! FitFish, Chrisemor, Inger-Lise og 2 andre 5 Siter
Sepsis Skrevet 26. mai 2015 Skrevet 26. mai 2015 Injera og en hævv med etiopiske stuinger courtesy of kollegaen min fra, du gjettet det, Etiopia Siter
Ole Andreas Skrevet 26. mai 2015 Skrevet 26. mai 2015 Frityrsterke reker til forett, kalvekjøtt surret i parmaskinke til hovedrett og lime- og laurbærsorbet til dessert. På Trattoria Popolare. Anbefales. Loco, FitFish, Ojive og 1 annen 4 Siter
Darach_Ùr Skrevet 27. mai 2015 Skrevet 27. mai 2015 Injera og en hævv med etiopiske stuinger courtesy of kollegaen min fra, du gjettet det, Etiopia Ahhh... Bytte kollega? Herregud så jeg savner injera og doro wot! Sepsis 1 Siter
kamilligram Skrevet 28. mai 2015 Skrevet 28. mai 2015 Asiatisk salat med stekt tynskåret mørbrad. Tror det er det samme jeg spiste sist gang jeg posta, men det er jo så jævlig godt. Mmmmmoms! Aurelius, henri85 og slettet 3 Siter
Millasob Skrevet 29. mai 2015 Forfatter Skrevet 29. mai 2015 Vet ikke hva jeg hadde, en blanding av karbonadedeig og masse grønnsaker med litt salsa og tomatpurre. Kall det gjerne for en type gryterett Aurelius og LadyRainicorn 2 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 31. mai 2015 Skrevet 31. mai 2015 Chili con carne med øl, kakao og kaffe. (i retten, altså, drakk det ikke ved siden av.) Siter
Millasob Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Skrevet 31. mai 2015 Chili con carne med øl, kakao og kaffe. (i retten, altså, drakk det ikke ved siden av.) Si meg, hvordan smakte den blandingen? Første jeg tenker er dette: frøken dings 1 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 31. mai 2015 Skrevet 31. mai 2015 Si meg, hvordan smakte den blandingen? Første jeg tenker er dette: :love::love: <--- sånn smakte den, omtrent. Siter
Millasob Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Skrevet 31. mai 2015 Tenkte grillmat ute, meen været på Vestlandet er så nydelig at det ble til innnegrillet biff fra Afrika med salat :cool: frøken dings og Aurelius 2 Siter
Net88888 Skrevet 31. mai 2015 Skrevet 31. mai 2015 Vassen pasta og overkokte grønnsaker. Fordi mat er kjedelig idag. Siter
Proaz Skrevet 3. juni 2015 Skrevet 3. juni 2015 Chilli con carne:) Kan du si noe om denne oppskriften? Chili con carne Siter
Darach_Ùr Skrevet 3. juni 2015 Skrevet 3. juni 2015 Kan du si noe om denne oppskriften? Chili con carne http://godtdrikke.net/djevelens-chili-con-carne/ Jeg prøvde meg på denne for en stund siden. Hadde i litt bacon og mer kjøtt. Lot den stå og småputre i to timer i stedet for èn slik det står i oppskriften, og måtte derfor tilføye litt mer væske.. Whiskyen var en Bunnahabhain 12 år gammel islay. Har du god tid, og lyst til å prøve deg på et "prosjekt" kan denne anbefales. Ellers finnes det mange enklere og veldig gode oppskrifter på chili con carne. Siter
Proaz Skrevet 3. juni 2015 Skrevet 3. juni 2015 http://godtdrikke.net/djevelens-chili-con-carne/ Jeg prøvde meg på denne for en stund siden. Hadde i litt bacon og mer kjøtt. Lot den stå og småputre i to timer i stedet for èn slik det står i oppskriften, og måtte derfor tilføye litt mer væske.. Whiskyen var en Bunnahabhain 12 år gammel islay. Har du god tid, og lyst til å prøve deg på et "prosjekt" kan denne anbefales. Ellers finnes det mange enklere og veldig gode oppskrifter på chili con carne. Takk takk skal prøves Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.