Jump to content
Millasob

Hva spiste du til middag idag-tråden

Recommended Posts

Kyllingspyd med sopp, paprika, og søtpotet, hjemmelaga spareribs, agurkcoleslaw, pastasalat, baguette med brie, kjeks, og Christians sjokolademousse.

Fortsetter under...

Kyllingspyd med sopp, paprika, og søtpotet, hjemmelaga spareribs, agurkcoleslaw, pastasalat, baguette med brie, kjeks, og Christians sjokolademousse.

På grillen eller? Koker du søtpoteten litt først før du tar den på grillen?

På grillen eller? Koker du søtpoteten litt først før du tar den på grillen?

Spareribs tok jeg i vannbad, selv om de også kan kjøres i stekeovn, eller smoker hvis man har denslags luksusutstyr. Grillspydene tok jeg på stekebrett i ovnen. Ikke like awesome som om de hadde blitt tatt på grill, men. Gjorde ingenting med søtpoteten uten å gni i olje, salt og pepper (:

Annonse

Min hjemmelagede Spaghetti Bolognese :D:cat:

(bruker spaghetti av soya som jeg fant i butikken her en dag - faktisk nær umulig å skille fra vanlig spaghetti)

Annonse

Hvo

Min hjemmelagede Spaghetti Bolognese :D:cat:

(bruker spaghetti av soya som jeg fant i butikken her en dag - faktisk nær umulig å skille fra vanlig spaghetti)

Hvorfor soya....?

Har akkurat slengt en Tulip pulled turkey i ovnen!

Ferdig om førti minutter, men har ikke bestemt meg hva jeg skal ha til. Ideer og tips mottas med glede!

Har en uåpnet pakke med sånn ferdig byggris-pakke i den nye grillserien, med litt chili, paprika osv og ser for meg at det kan være godt til?

Men har også ferdigpose med potetmos og skal innrømme at tanken på å maule pulled turkey og potetmos faktisk høres veldig godt ut akkurat nå :p