Gå til innhold

Hva spiste du til middag idag-tråden


Millasob

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oooo så utrolig godt ut! Har du oppskrift?(y)

hehe, oppskrift er bare mekket sammen selv ;)

men ca slik

koker couscous som anvist på pakken i en kaserolle (koker opp mengde saltet vann, tilsetter det tilsvare g couscous oppi i ca 4-5 min, rører ofte om) altsp 200g couscous til 2dl vann

dampkoker de grønnsakene jeg vil ha, (her brokkoli) og kutter agurk og cherrytomater, lar det vente

steker kyllingen

når kyllingen og couscous er ferdi så putter jeg kyllingen oppi kaserollen

steker eggerøre, når det er ferdi går dette også oppi couscous blandingen

grønnsakene oppi samme blandingen

voila :) middagen er servert ;)

ikke den beste me å forklare oppskrifter :whistle: men håper du forsto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, oppskrift er bare mekket sammen selv ;)

men ca slik

koker couscous som anvist på pakken i en kaserolle (koker opp mengde saltet vann, tilsetter det tilsvare g couscous oppi i ca 4-5 min, rører ofte om) altsp 200g couscous til 2dl vann

dampkoker de grønnsakene jeg vil ha, (her brokkoli) og kutter agurk og cherrytomater, lar det vente

steker kyllingen

når kyllingen og couscous er ferdi så putter jeg kyllingen oppi kaserollen

steker eggerøre, når det er ferdi går dette også oppi couscous blandingen

grønnsakene oppi samme blandingen

voila :) middagen er servert ;)

ikke den beste me å forklare oppskrifter :whistle: men håper du forsto

Tusen takk! Må prøves til middag idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 lakseskiver

1 dobbel burger med ost å løk

1 skål frokostblanding

3 kalde pils

og 2 blåbær bixit kjeks

irony, still hungry:-P (and this was all for supper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sushiii.

Denne uka skal jeg ikke røre en eneste vektstang, eller trene utenom alpint forsåvidt. Har med andre ord innsett hvor syk jeg i bunn og grunn er/har vært når jeg først ikke får trene. Middagen i dag var derfor utrolig utfordrende (og jævlig digg) med både tempura og chilimajones, but I did it. Seksten biter gikk ned totalt, der åtte var maki tempura med masse chilimajo. :D

post-36475-14441000170873_thumb.jpg

Må få legge til at jeg ikke har no problem med å spise nok kalorier på sunn mat, men min personlige utfordring er å spise mer "normal mat" igjen. Vanlig brødmat, husmannskost, salami, plain sjokkis fremfor proteinbarer, yoghurt fremfor kesam osv. Rett og slett det jeg har spist i alle år bortsett de to seneste der jeg har sunnifisert alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skulle sammenlignet pulled kalkun med feks spareribs eller pulled pork ; hvordan kommer kalkunen ut i test?

Jeg kjøpte både pulled turkey, pork og beef i Sverige sist, Tulip. De samme tre en selger her i Norge. Personlig synes jeg turkey var best, både fordi den var mørere i kjøttet og fordi jeg synes marinaden den kom i var best! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...