Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
er jeg den eneste som ikke veier maten min

salat av avocado, rødløk, fetaost, salat og kylling. :giggle: Uslåelig kombinasjon!

Veier bare maten min i en liten periode for å finne ut på hvor mange kalorier eg ligger til vanlig, veier som regel ikke

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Skrevet

Salat med hjertesalat, spirer, 200gram kamskjell stekt i olje med hvitløk og chilli(og DERFOR kan ikke jeg flytte hjemmefra..), avocado, ovnsstekt paprika og lime.

Annonse

Skrevet
gårsdagens:

10453938_329743987174114_268109961_n.jpg

kjøttrull av karbonadedeig, løk, sopp,spinat, ost, skinke

ovnsbakt søtpotetchips

grønnsaksmos av blomkl, brokkoli og sellerirot

Oppskrift på kjøttrullen? :D

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet

Kylling, avocado med rødløk og gresskarfries med kesam+feta-dressing.

Skrevet

Etter gårsdagens tragiske "middag" får jeg vel skrive om dagens slik jeg ikke blir tatt for å være useriøs med kostholdet:)

Hjemmelaget pasta carbonara med fløte, bacon, kylling,erter og et egg til slutt. Hvitløksbaguett ved siden. Enkelt, kjapt og absolutt godt. :)

Skrevet
Veier den aldri , men vet jo sånn ca hva jeg får i meg fordetom :-P (1 pakke 400g kjøttdeig, er jo 1 pakke 400g kjøttdeig :lol: )

Haha, ja ser den ;) bare må innrømme at reagerer litt på de som logger mat osv med 5 1/2 mandler, 14gr smør, 54 stk havregrynskorn liksom....!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...