Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er jeg den eneste som ikke veier maten min

salat av avocado, rødløk, fetaost, salat og kylling. :giggle: Uslåelig kombinasjon!

Veier bare maten min i en liten periode for å finne ut på hvor mange kalorier eg ligger til vanlig, veier som regel ikke

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Etter gårsdagens tragiske "middag" får jeg vel skrive om dagens slik jeg ikke blir tatt for å være useriøs med kostholdet:)

Hjemmelaget pasta carbonara med fløte, bacon, kylling,erter og et egg til slutt. Hvitløksbaguett ved siden. Enkelt, kjapt og absolutt godt. :)

Veier den aldri , men vet jo sånn ca hva jeg får i meg fordetom :-P (1 pakke 400g kjøttdeig, er jo 1 pakke 400g kjøttdeig :lol: )

Haha, ja ser den ;) bare må innrømme at reagerer litt på de som logger mat osv med 5 1/2 mandler, 14gr smør, 54 stk havregrynskorn liksom....!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...