Gå til innhold

alea87oslo

Medlemmer
  • Innholdsteller

    42
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av alea87oslo

  1. Dette er jo ikke akkurat noe nytt da...synes omtrent 99% av såkalte motivasjonsfilmer er slik.
  2. Penisstørrelsehysteriet går litt over stokk og stein synes jeg. Det hjelper ikke at du har en elefantkuk om du ikke kan bruke den. Høres sikkert ganske klisje ut, men et godt samleie består jo av tunge og fingre også...heller en med 5cm som kan bruke tunga godt enn en på 20+som tror han er med i en pornofilm. Dessuten så gjør det kanskje ikke så vondt med analsex hvis den er mindre?hehehe...
  3. Vekkerklokka i et annet rom som andre nevner,også heftig slumring hvert 10ende minutt i ca en halvtime.
  4. Siden 2009. Har kun vært i 2 forhold der det var mye tull dvs utroskap,psykisk og fysisk vold,ekstrem sjalusi osv..så ga jeg på en måte opp da, og det skjedde så mye i perioden etter at dating og mannfolk ikke har vært en prioritet. Nå tenker jeg av og til på å prøve å finne meg noen, men verger meg litt da man hører så ofte om drama,utroskap og all den skiten der og hvordan man må alltid være en del av "spillet"mtp videre forhold,virker som litt stressende... Vi får se hva fremtiden bringer.
  5. Jeg så lyseblå og svart med gullskjær.
  6. Hei.begynte på PSMF idag. Skal gå ned ca 15kg og tenkte å kjøre psmf 2 uker minst. Hvordan gikk deg for deg? Kom du opp med noen gode måltider? Jeg har kjøpt inn torsk,scampi,karbonadedeig,laks,ytrefilet av svin og kyllingfilet,magert kjøttpålegg,egg og tunfisk som proteinkilder. Har også kjøpt inn ting som cottage cheese,stevia,kesam,pepsi max,fun light og farris. Grønnsakene er: agurk,tomat,paprika,sopp,asparges,squash,brokkoli,blomkål,sitrongress,vårløk,purreløk,sjalottløk,gul løk,rødløk,ruccola,spinat,isbergersalat, samt bringebær og blåbær. Har et enormt utvalg av krydder,og
  7. Hei. Har nå begynt å trene men er jo helt nybegynner på dette. Jeg tar øvelsene beinpress,hip thrust med vektstang,nedtrekk,markløft og en EZ stang øvelsen,benkpress med vekter samt situps,push ups og dips. I beinpress tar jeg 80kg x10,hip thrust 20kg x 10,nedtrekk på 54kg x 10,markløft ligger jeg nå på 25kg x 10,ez stang på 10kg x 10,benkpress med manual a 5kg x 10,20 situps,10 pushups og 10dips i 3 omganger. Til oppvarming går/jogger/løper jeg på tredemølle til jeg kjenner jeg er varm. Så til spm: er dette "bra nok"? Burde jeg hvile et par sek mellom hver øvelse eller mellom hver
  8. Satt på bussen og halvsov midt i rushtiden. Høyttalerdama roper opp mitt stopp og jeg sperrer øynene opp og roper "jeg skal av!"og dere vet jo hvordan nordmenn lett kan tro du er litt gal hvis du gjør sånn så fikk en del blikk ja.... På jobben kommer det en mann til min avdeling og siden det var sommer pleier det å være mange vikarer. Jeg presenterer meg,babler litt om bedriften og forklarer hvordan ting skal gjøres.Han følger med han,men spør ingen spørsmål og jeg lar han ta fatt på arbeidsoppgavene og oppmuntrer han a la "så flink du er!"hvorpå han svarer:"ja,jeg burde jo kunne det etter
  9. Snoop dogg ft nate dogg- lay low Tupac-hit em up Immortal technique- point of no return og military minds Vet ikke om det passer din smak,men du får prøve:)
  10. Skjær kyllingfileen i biter og stek. Hakk rød og grønn chili(1pr stk) litt ingefær,hvitløk,cherrytomater,spinat og kapers,ha i stekepanna til spinaten faller sammen.
  11. Ok. takk:) virker sikkert veldig dum her nå, men har aldri loggført matvarer o.l skal gå ned noen kg de neste mnd,tenker ca 7-10kg for det er realistisk å gå ned før Mai. Trener noe, og vil prøve noe som virker. takk for svarene jeg har fått.
  12. Ok. jeg tror de mylog er noe kødd uansett...dårlig gjort da mot folk som faktisk vil ned i vekt. grunnen til at jeg måtte måle det i ss er jo det som står 1ss også antall, da skrev jeg 1, fulgte jo bare malen dems....sikkert derfor de er gratis fordi de får folk til å tro de har inntatt 2000kcal på to riskaker.....men nå skal jeg heller skrive det manuelt og veie ting og se på pk hva det inneholder der:)
  13. Ja, jeg googla det og fant ut at 1 ss er ca 99kcal....høres mer korrekt ut. Men på den mylog greia skrev jeg antall:1 ss og det ble omgjort til 100g fett og 990kcal på riskake skrev jeg antall: 2 skiver og på koktskinke antall: 4 skiver. jeg ser på det nå og skjønner ikke hvordan de klarer å omgjøre 4 SKIVER kokt skinke til samma karboinnhold som omtrent flere pakker med kokt skinke.....tar de høyden for at 1 skive er 100g eller noe? Uansett, har noen en annen gratis side a la mylog, for thats some confusing shit going on there....
  14. Jeg vet ikke om dette er riktig sted å stille spm, men registrerte meg på mylog.no og skrev inn måltid pga jeg vil prøve meg på å telle måltider,kalorier,proteiner,karbo og fett.vil prøve PSMF fra neste uke, så tenkte å ta en uke med "normale"måltider for å sjekke antall kalorier ol pr dag og hva forskjellen vil utgjøre. idag spiste jeg 2 riskaker,4 skiver kokt skinke og 1ss tran, da står det at jeg har inntatt 1680 kcal,23.2 g proteiner,152,0g karbohydrater og107.6 g fett? Det står at 1ss tran tilsvarer 900 og noe kalorier?jeg skjønner meg ikke helt på hva de mener der. Skrev antall 2 ris
  15. Hei igjen. Hvorfor skal man ikke trene cardio egentlig? Jobber i en jobb som er fysisk krevende med mye tunge løft så kan si jeg får litt styrketrening derfra pluss litt hjemmetrening, men forstår ikke HVORFOR cardio er no-go? .
  16. Ok. jeg er en blanding av litt dum og lat, så jeg lurer på om noen kan vær så snill å skrive en liste over de grønnsakene som har minst karbo i seg?
  17. den var en sprekk, og lørdag!! jeg vet unnskyldninger...
  18. Hei, jeg innrømmer det, jeg kan ingenting om dette. Har hørt så mye rart ang sparebluss og spise søtt tidlig på dagen pga noe sukkernivå? hehe, men jeg vet at man må ha protein for de er byggstener i kroppen, og at man må få i seg mindre karbohydrater. takk for alle linkene, skal lese i dem jeg:)
  19. but i want to be bikini fit:( hehe, nei altså la oss si jeg spiser 2 knekkebrød m pålegg til frokost, samt en frkt og en kopp kaffe, og lunsj og alle andre "småmåltider" er en yoghurt eller en frukt,og spiser normal middag med mye grønnsaker, noe ris/couscous/bulgur og resten kjøtt, er det "sunt"eller går jeg da på sparebluss? jeg prøver bare å forstå hva som burde være riktig, og ikke miste lysten etter 2-3 uker, burde jeg spise noe søtt til frokost a la jordbærsyltetøy, banan eller peanutsyltetøy?
  20. Hei hei. takk for svar. ja målet er 60kg, men jeg har ikke tenkt til å henge meg hvis jeg ikke når det før september. tjeg er forøvrig 175 høy(står ihvertfall det i passet mitt)Jeg er ikke overfokusert på vekt, da jeg ikke anser meg som feit, men at jeg har litt flesk her og der da, mest på magen som jeg gjerne vil få bort.jeg vet at punkttrening ikke hjelper, og at styrketrening hjelper for å trene musklene ikke få bort fettet, men jeg ville bare vite om det var et realistisk mål å nå på de 9 ukene jeg har nå
  21. jeg veier 75kg. har veid 80 på det meste men nå viser det 75, eller kanskje 76, vet ikke nøyaktig det er IKEA vekt:-P men hvor mange kalorier kan en kvinne på 75kg gå i underskudd med, hvor mye kan jeg tillate pr dag?
  22. Takk for svar. Nei egentlig så har jeg spist mye mer "hvite" varer før da jeg pleide å bake veldig mye, dette er også en av grunnene til at jeg har lagt på meg, ble hekta på baking rett og slett. Er ikke direkte "fet", når jeg ser meg i speilet fra siden så har jeg flesk på overarmene, og en litt hengende mage. Forskjellen i kostholdet er at jeg skal spise MER grønnsaker og slikt, da jeg har vært dass på det, men ting som olivenolje,frukt,skalldyr etc er noe jeg alltid har spist. så jeg skal kutte ut søtsaker og slikt for en stund.
  23. Hei. Jeg leser overalt at man må trene tungt med styrke, men problemet er at jeg trener kun med egen kropp,eller med manualer a 1 kg og et par a 5 kg, så ikke særlig tungt. Jeg har ikke som mål å få fitness kropp, men å gå ned ca 15 kg. I tillegg går jeg turer hver dag, er generelt aktiv og spiser mindre enn før, og kostholder består mye av linser, grønnsaker, kjøtt, egg, oliven og olivenolje, fisk og skalldyr, samt frukt, nøtter og oster. Spiser veldig mye typisk middelhavsmat. Holder meg unna sukker og "hvite"varer, og unna junk food og halvfabrikata. Spørsmålet er om hvor mye jeg k
×
×
  • Opprett ny...