Gå til innhold

Er det for tidlig å kysse på første date?


SamGold

Anbefalte innlegg

Det her irriterer meg. "Æ villj itj puul dæ fårdi æ like dæ så gåhtt!" Makes no sense what so fucking ever. Skjønner at man vil holde på godsakene som en premiering hvis man blir bedre kjent, men når man nettopp ble gangbanget av noen randoms så blir det dobbeltmoralsk. Da er det bedre å levere MAX QUALITY BOOTEY i stedet for å skimpe på godsakene overfor en high end partnerkandidat.

Om jeg skulle pula alle kjekke gutter som prøvde seg ville nok sex blitt veldig kjedelig. Og jeg ville vært tidenes tøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livet er for kort til å ikke kline når man har kjangsen..

En annen måte å se det på er jo at om fyren(eller dama i mannfolka sitt tilfelle) er dårlig til å kline så er det big turn-off. Kjipt å kaste bort masse tid på en som ikke duger til å kline, så da er det jævlig greit å finne det ut relativt kjapt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger det å være noen logikk? Ikke overanalysér alt. Occhams barberblad.

Det fristet antakelig ikke å joine deg på det du foreslo, men så var hun stresset den dagen eller whatever og glemte å svare deg. Jeg sender meldinger støtt og stadig som går ubesvart - og jeg selv glemmer støtt og stadig å svare på SMSer jeg mottar. Denne kvinnen er nok ikke så veldig annerledes.

Ikke spill spill. Check. Den har du inne, virker det som. Neste trinn blir å ikke bry hodet med hvorvidt andre spiller spill eller ikke. Du sier det jo selv: du tolket det som at hun ikke var interessert, og gikk videre. Ferdig arbeid. Når hun så tar kontakt igjen så er jo det en mulighet som åpner seg igjen, er det ikke? Og hvis du i mellomtiden helt har mistet interessen, så er jo det en ærlig sak. Hva hun tenkte eller hva hun mente eller hvorfor hun gjorde eller ikke gjorde ditt eller datt er revnende likegyldig.

:)

Det trenger ikke være noen logikk, men jeg er en nysgjerrig person og lurer alltid på hvorfor. Det har jo blitt antydet i denne tråden at hun trolig ikke var interessert eller at jeg skremte henne bort fordi jeg prøvde å kysse henne, derfor er det jo interessant at både jeg og mange andre her (kanskje) tok feil.

Jeg ble vel rett og slett litt overrasket over å høre fra henne igjen.

Du har rett i at det er en mulighet som har åpnet seg igjen og jeg er faktisk på vei for å møte henne nå. Jeg mistet litt interessen, men jeg synes jo fortsatt hun virker som en vidunderlig jente, så jeg gleder meg til å se henne.

Usikker på om det blir noe mer, men det er kun en måte å finne det ut på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen mulighet er jo at hun hele tiden har vært sykt interessert, men er livredd for å vise for mye interesse og er livredd for å si noe feil. Så redd at hun heller velger å holde kjeft. Jeg heller nok mot den teorien.

Ikke at jeg trenger å rettferdiggjøre meg for noen her inne, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan kommentaren om at jeg har gitt opp å skjønne kvinner gjør meg til et "rasshøl". Har jo absolutt ingenting å gjøre med at jeg ikke tar ansvar eller skyver ting over på andre enn meg selv.

Det var jo bare en morsom kommentar som konstaterer at kvinner ofte forvirrer meg og at jeg ikke alltid skjønner logikken deres (eller mangelen på en). Men slike ting og andre måter kvinner skiller seg ut fra menn er jo sannsynligvis en av grunnene til at jeg elsker kvinner.

Det er freddan, folkens! Have a good one.

:)

:)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg trenger å rettferdiggjøre meg for noen her inne, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan kommentaren om at jeg har gitt opp å skjønne kvinner gjør meg til et "rasshøl". Har jo absolutt ingenting å gjøre med at jeg ikke tar ansvar eller skyver ting over på andre enn meg selv.

Det var vel mer tillegget om at du "nyter dem" som folk reagerte på, ikke det at du har gitt opp å skjønne dem. Det kan tolkes dithen at du anser dem som bruk-og-kast objekter (noe som ville vært ganske rasshøl å gjøre). En litt uheldig formulering, bare. :)

Lykke til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel mer tillegget om at du "nyter dem" som folk reagerte på, ikke det at du har gitt opp å skjønne dem. Det kan tolkes dithen at du anser dem som bruk-og-kast objekter (noe som ville vært ganske rasshøl å gjøre). En litt uheldig formulering, bare. :)

Lykke til. ;)

Men jeg nyter jo kvinner?

Bruk-og-kast er i så fall en tolkning som andre tillegger meg og som jeg ikke har sagt noe om.

Takk. Det gikk bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste vil nok være å snakke med henne, si du er interessert og få svar på om hun er interessert. Jeg tror jeg hadde mista interessen rimelig fort dersom jeg fant ut at "han jeg holdt på med" spurte om meg i en tråd i et forum på internett i stedet for å snakke med meg.

Og om du leser hovedinnlegget og resten forøvrig, så ser du at jeg aldri noen plass har spurt om spesifikke råd vedrørende en spesifikk jente.

Det er ikke verre enn at opplevelser fra det virkelige liv og en uenighet med en kamerat gav meg lyst til å spørre andre hva som er normalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om du leser hovedinnlegget og resten forøvrig, så ser du at jeg aldri noen plass har spurt om spesifikke råd vedrørende en spesifikk jente.

Det er ikke verre enn at opplevelser fra det virkelige liv og en uenighet med en kamerat gav meg lyst til å spørre andre hva som er normalt. :)

"Derfor utvekslet jeg noen meldinger med hun som inspirerte denne tråden etter at vi hadde vært på første date, men hun brukte lang tid på å svare, virket passiv og svarte ikke i det hele tatt på den siste meldingen jeg sendte henne som var en invitasjon til å joine meg på noe jeg alt skulle. Rett nok var dette en melding hun ikke trengte å svare på, men jeg hadde antatt at en interessert jente uansett hadde svart kort. Som en liten apropos, er sånn oppførsel turn-off for min del. Jeg liker jenter som viser interesse og svarer i rimelig tid." ..... Tolka det som at det handla om ei spesifikk jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I datingvitenskapens navn, kan jeg meddele at grunnen til at hun ikke var interessert i å kysse meg første gangen var fordi hun synes det var for tidlig og er angivelig typen som trenger litt mer tid.

Videre ble hun litt satt ut av at jeg prøvde å kysse henne og tenkte også at om jeg gjør det med henne, så gjør jeg det med alle andre også. Derfor ble hun litt usikker på hva hun ville videre.

Samtidig synes hun vi hadde veldig god kjemi og mye å snakke om, så etter å ha tenkt litt på det fikk hun lyst til å møte meg igjen.

Men hun synes fortsatt at jeg er altfor direkte og "på". :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun synes fortsatt at jeg er altfor direkte og "på". :(

Vell "bro" du er jo det. Hva vil du egentli? Pule? Om det er så, hvorfor bryr du deg? du er en douche og du driter i ka andre syns, du prøvde og fikk NEI, 1 av 10 skal si ja, er vell den holdningen sånne folk har.

Om du likte jenta og ville noe mer, hvorfor prøvde du å kysse henne? Hva er det som er så hast med å kline? Tenk muligens vil du være med henne for resten av livet ditt, du kan kline hele livet, mens den første perioden med mye spenning og blandede følelser bare vil være akkurat "den første perioden".

Den yolo innstillingen er helt latterlig for tiden, det å bedømme menesker utifra hvordan de kliner og hvor god de er i sengen sier bare en ting om verdiene til mennesker nå til dags. OGSÅ vil dere ha noe seriøst og værende ? Vell, med den innstillingen får dere ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vell "bro" du er jo det. Hva vil du egentli? Pule? Om det er så, hvorfor bryr du deg? du er en douche og du driter i ka andre syns, du prøvde og fikk NEI, 1 av 10 skal si ja, er vell den holdningen sånne folk har.

Om du likte jenta og ville noe mer, hvorfor prøvde du å kysse henne? Hva er det som er så hast med å kline? Tenk muligens vil du være med henne for resten av livet ditt, du kan kline hele livet, mens den første perioden med mye spenning og blandede følelser bare vil være akkurat "den første perioden".

Den yolo innstillingen er helt latterlig for tiden, det å bedømme menesker utifra hvordan de kliner og hvor god de er i sengen sier bare en ting om verdiene til mennesker nå til dags. OGSÅ vil dere ha noe seriøst og værende ? Vell, med den innstillingen får dere ikke det...

Ok. Så en fyr med bilde av seg selv i bar overkropp og en gjeng med halvnakne ungjenter kaller meg en douche og antyder at jeg har et overfladisk verdisyn fordi jeg prøver å kysse en jente jeg har vært på date med?

Interessant.

Ingen har snakket om klining, det var ett enkelt kyss. Jeg merket at hun ikke ville og trakk meg straks tilbake. Har møtt henne tre ganger nå og skal møte henne igjen. Gjør det meg til en overfladisk douche?

Det er mulig fitnessbloggerene er fittere enn snittet, men iq-en må ligge et godt stykke under. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Ok. Så en fyr med bilde av seg selv i bar overkropp og en gjeng med halvnakne ungjenter kaller meg en douche og antyder at jeg har et overfladisk verdisyn fordi jeg prøver å kysse en jente jeg har vært på date med?

Interessant.

Ingen har snakket om klining, det var ett enkelt kyss. Jeg merket at hun ikke ville og trakk meg straks tilbake. Har møtt henne tre ganger nå og skal møte henne igjen. Gjør det meg til en overfladisk douche?

Det er mulig fitnessbloggerene er fittere enn snittet, men iq-en må ligge et godt stykke under. :)

Hvorfor diskuterer du dette her da? Og for å være helt ærlig, så framstiller du deg selv i enkelte tilfeller som en guds gave til kvinnen, men i eksemplene du kommer med er det en som driver å prøver og på død og liv skal kysse noen etter å ha møtt dem en gang, eventuelt pågående som andre kaller det. No offence, men du legger opp til det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell "bro" du er jo det. Hva vil du egentli? Pule? Om det er så, hvorfor bryr du deg? du er en douche og du driter i ka andre syns, du prøvde og fikk NEI, 1 av 10 skal si ja, er vell den holdningen sånne folk har.

Om du likte jenta og ville noe mer, hvorfor prøvde du å kysse henne? Hva er det som er så hast med å kline? Tenk muligens vil du være med henne for resten av livet ditt, du kan kline hele livet, mens den første perioden med mye spenning og blandede følelser bare vil være akkurat "den første perioden".

Den yolo innstillingen er helt latterlig for tiden, det å bedømme menesker utifra hvordan de kliner og hvor god de er i sengen sier bare en ting om verdiene til mennesker nå til dags. OGSÅ vil dere ha noe seriøst og værende ? Vell, med den innstillingen får dere ikke det...

DER sa du det! :)

Hvorfor diskuterer du dette her da? Og for å være helt ærlig, så framstiller du deg selv i enkelte tilfeller som en guds gave til kvinnen, men eksemplene du kommer med er en som driver å prøver og på død og liv skal kysse noen etter å ha møtt dem en gang, eventuelt pågående som andre kaller det. No offence, men du legger opp til det selv...

DER sa du detr også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Så en fyr med bilde av seg selv i bar overkropp og en gjeng med halvnakne ungjenter kaller meg en douche og antyder at jeg har et overfladisk verdisyn fordi jeg prøver å kysse en jente jeg har vært på date med?

Interessant.

Ingen har snakket om klining, det var ett enkelt kyss. Jeg merket at hun ikke ville og trakk meg straks tilbake. Har møtt henne tre ganger nå og skal møte henne igjen. Gjør det meg til en overfladisk douche?

Det er mulig fitnessbloggerene er fittere enn snittet, men iq-en må ligge et godt stykke under. :)

Eg mente ikke å kalle deg douche! Eg sa at "viss du bare var ute etter å "pule", så er du mest sannsynlig en "douche" så who cares om hun avslo deg?

For viss du går og ligger rundt, er du i grunn en douche? De damene du ligger med vil jo ikke bare ligge med deg, de vil sikkert noe mer...iallefall 95% av de.

Eneste eg ville fram med er at eg ikke sjønner hvordan samfunnet i dag er, for eg er ihvertfall ikke en del av det.

Eg er faktisk ikke overasket over hvorfor du lurer på det, for det er faktisk "vanlig" å både kysse og ha samleie på første date nå til dags. Og for meg er det utrolig skuffende at det heller kommer spørsmål om "hvorfor jeg ikke få kysse henne på første date" og ikke "hvorfor er det sånn at du får ligge med en dame på første date".

Så ikke ta deg nær av det eg sa, men heller tenk hva du egentlig vil inni deg. Det å ligge rundt vil ikke bringe deg lykke, og viss det gjør det så er du en douche. Du kan ikke forvente å bli akseptert som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg mente ikke å kalle deg douche! Eg sa at "viss du bare var ute etter å "pule", så er du mest sannsynlig en "douche" så who cares om hun avslo deg?

For viss du går og ligger rundt, er du i grunn en douche? De damene du ligger med vil jo ikke bare ligge med deg, de vil sikkert noe mer...iallefall 95% av de.

Eneste eg ville fram med er at eg ikke sjønner hvordan samfunnet i dag er, for eg er ihvertfall ikke en del av det.

Eg er faktisk ikke overasket over hvorfor du lurer på det, for det er faktisk "vanlig" å både kysse og ha samleie på første date nå til dags. Og for meg er det utrolig skuffende at det heller kommer spørsmål om "hvorfor jeg ikke få kysse henne på første date" og ikke "hvorfor er det sånn at du får ligge med en dame på første date".

Så ikke ta deg nær av det eg sa, men heller tenk hva du egentlig vil inni deg. Det å ligge rundt vil ikke bringe deg lykke, og viss det gjør det så er du en douche. Du kan ikke forvente å bli akseptert som det.

Hva er definisjonen på en douche?

Det er tydelig at du ikke er typen til å ligge rundt, men betyr det at det er noe i veien med folk som velger dette bevisst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er definisjonen på en douche?

Det er tydelig at du ikke er typen til å ligge rundt, men betyr det at det er noe i veien med folk som velger dette bevisst?

Ja selvfølgelig er det noe i veien med de.

Hvordan tror du de gjør det? Ved å smile og si "skal vi knulle og aldri se hverandre igjen?"

De gjør det ved å lyge og gi forhåpninger til den andre personen, som ender opp i sorg.

Så du sier det er greit å lyge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...