Gå til innhold

Er det for tidlig å kysse på første date?


SamGold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel - holdt igjen på hanky pankyen i rundt et år en gang. Han var gal etter meg, til og med i lang tid etter jeg slutta det. Og dette var en fyr som var vant til ''tøm og røm'' - så noe har det vel for seg.. :rolleyes:

Jeg holdt igjen sånn ca bussturen hjem fra togstasjonen, altså et kvarter-ish - og vi er fortsatt sammen - så det er åpenbart en mer effektiv løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo like gjerne si at innlegget dit her er et forsøk på å styrke ditt eget ego og din egen selvfølelse.

Vet ikke helt hva du egentlig ønsker å kommer frem til. Om det er meg du sikter til, så er i hvert fall jeg den første til å innrømme mine feil og mangler og er på ingen måte perfekt hverken når det gjelder markløft eller damer. Var jo nettopp av den grunn at jeg opprettet denne tråden fordi jeg ønsker å høre andres erfaring og lurer på om jeg gjør noe feil.

Når det gjelder han som tok 200 kg i markløft så ble vel han slaktet først, men det viste jo seg at han tok 200 kg ganske lett allikevel. ;)

Dessuten synes jeg faktisk det skal være lov for folk å stikke seg frem. Jeg liker folk som gjør det bra og greier 200 kg etter en måned med trening. Det er inspirerende og motiverende. Har større problem med de som sitter på sidelinjen og skal trykke andre ned.

Ser ikke helt hvor jeg prøver å styrke mitt eget ego. Fortell meg gjerne hvor.

Er det noen som faktisk har laget en slik tråd med 200kg mark? Det var bare et eksempel for å få frem poenget mitt, fra min side.

Og jeg prøvde å si at det ikke var noe angrep på folk, bare et forslag til at noen burde ordlegge seg annerledes for å ikke bli oppfattet som en skrytepave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen bedre måte å finne ut om det er kjemi enn ved å kysse da? :)

SamGold: Ikke ta deg nær av Lena, jeg hadde heller ikke dratt på date med noen som drøyern så lenge med noe så simpelt som litt kyssing, og 3 mnd med sex...Blir for prippent om man kan kalle det det. :p (Mener ikke noe slemt lena, alle har sin greie) Min egen erfaring er at det greit å finne ut om man har lidenskapen for hverandre, hvis ikke er det mye bortkastet tid for begge parter, da jeg føler det er viktig for et eventuelt forhold også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker du ikke om det er kjemi før du har hatt sex?:o

Jeg er nok for prippen gitt....

Skaff deg briller, les hva jeg skrev. Kyssing KAN være en veldig bra måte å finne ut om man har kjemi. Jeg har aldri skrevet at man må ha sex for å finne ut av det. Alle har sine egne grenser for hva som passer dem.. Hvis det går så lenge som 3 mnd og man treffes jevnlig og har kontakt enda oftere hadde jeg tenkt jenta ikke var interessert om det ikke skjedde noe som helst etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow...okei.

leste på nytt. Så ikke ordet KAN en eneste gang

Og jeg kan ikke se å ha skrevet at sex må til for å finne kjemi. Get over it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Det skal sies at de gangene jeg har blitt "avvist", så har jeg selv følt kjemien har vært der basert på selve daten og kroppsspråket.

Har opplevd dater hvor det føles feil og da har jeg ikke gjort noe. Vel, en gang var det en sjenert jente, men da spurte jeg om hun hadde lyst å kysse meg før jeg gjorde noe. Fikk nei og da skjedde det ikke mer.

I så tilfelle: rock on. Mistolke signaler og situasjoner kan alle gjøre, det er en ærlig sak. Så lenge man er ærlig og oppriktig, og tar det på alvor dersom man trår over en grense og unnskylder seg finnes det ikke noe universelt riktig eller feil når det gjelder når man skal kysse eller ha sex eller bake smultringer.

Det dreier seg om to voksne mennesker som skal finne ut av og bli enige om hva (om noe) de vil gjøre sammen. Ikke verre enn det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen bedre måte å finne ut om det er kjemi enn ved å kysse da? :)

SamGold: Ikke ta deg nær av Lena, jeg hadde heller ikke dratt på date med noen som drøyern så lenge med noe så simpelt som litt kyssing, og 3 mnd med sex...Blir for prippent om man kan kalle det det. :p (Mener ikke noe slemt lena, alle har sin greie) Min egen erfaring er at det greit å finne ut om man har lidenskapen for hverandre, hvis ikke er det mye bortkastet tid for begge parter, da jeg føler det er viktig for et eventuelt forhold også.

Prøv å vente i 3 mnd med en dame som virkelig er interessert så skal jeg love deg lidenskap når du først får deg :p

Man kan fint merke lidenskap uten at det trenger å være sex inni bildet. Mannen min hadde aldri ventet på en dame før, men de ble jo heller aldri noe han ville samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...