Gå til innhold

Jenter, fortell meg om trusene deres.


Sjøstjerne

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke en syk pervo, jeg er en kvinne med store undertøy problemer. Jeg har nemlig det problemet at skrittet blir litt...for lite? Er det flere som har problemet? Noen vanlige truser går helt bra, men stringtruse er et personlig lite helvete. Har også prøvd meg på noen sånne invisible truser, som funket bra, men der igjen...for lite skritt!

Er det flere som har problemet, eller har jeg monster vagina?

Noen tips til truser som ser bra ut, får rumpa til å se bra ut, ikke vises igjennom trusa og can contain the va-jay-jay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du testet ut trusene til Pierre Robert, de du får kjøpt i matbutikken? Oppdaget disse i mine festdager, da jeg pleide å kubbe på sofaer etter nachspiel, og måtte på forelesning eller noe på formiddagen. Jeg synes disse er supre. De har både hipster, bokser og vanlig truse. Og sikkert string også, det har jeg ikke sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå kjøpt en ny pierre truse for å sjekke ut den, har hatt det før, men føler man får sånn... Sagge rumpe. Håper kanskje rumpa har fått litt effekt av over en mnd med tung knebøy, så kanskje den kan se spretten ut i selv den særeste bestemor trusa!

Ojive, det der er bestemor truser!

Krembolle, ganske sikker på at strls er riktig, noen truser kan man til og med ha strls XL, men fortsatt ha muse-string!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, jeg har samme problemet og tror det ligger i at jeg har både lange og brede hofter da jeg tviler på at mitt underliv er noe større enn andre sitt.

De beste trusene jeg har, er fra VS. De er av samme typen som de stringtrusene på cubus som er rullet sammen, bare at de fra VS er mye bedre :)

VS = Victoria Secrets :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det rinner meg i hu at vi hadde en noe lignende tråd gående for en stund tilbake. Jeg husker intet fra hva som ble konklusjonen den gang, men jeg kom altså likevel på den nå. Hvorfor? Jo, ett eller annet frilynt kvinnemenneske fikk seg under debattens gang til å presentere oss for begrepet "biff-gardiner" og gjorde vel regning med at kroppsfikserte fitnessbloggere hadde greie på hva det betydde. Hun tok feil og tråden løp noen ekstra sider hvor folk flest uttrykte sin forferdelse, indignasjon, fjortis-knising og gjorde sågar forsøk på å lansere tildels enda mer obskøne omskrivninger av særegenheter ved det kvinnelige kjønnsorgan.

Moralen må være - gi trusemakerne skylden!

(Eller noe sånt)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rinner meg i hu at vi hadde en noe lignende tråd gående for en stund tilbake.

Stemmer det! Jeg søkte den opp i går, men bestemte meg vel for å ikke poste den her da den ikke egentlig var så relevant. Men hvorfor ikke. God underholdning, om ikke annet.

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/jenter-hva-slags-truser-trener-dere-i-ja-seri%C3%B8st-p.1428/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stor suksess med Pierre Robert sine hipstere, men problemet er truse rumpe da. Trur jeg skal bestille meg et parti med VS string, eller sånne som ikke synes, sånne invisible. Har prøvd en type av de før, å da ble det problemer forut.

Dette er en vitenskap. Jeg skjønner ikke hvem som lager disse trusene som er helt feil, mest sannsynlig utsultede barnearbeidere. L2Sew liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victorias Secret Lace Thong! Anbefales, bruker nesten kun disse (y)

+1 (y)

Så på H&M igår at de har fått inn noen som ligner veldig. Har ikke fått testet dem enda, men med 3-pack for 79,- er det verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...