Gå til innhold

Jenter! Hva slags truser trener dere i? (Ja, seriøst. :p )


Marita

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem - jeg klarer ikke å finne den perfekte trusa å trene i! Og da tenker jeg både passform - og at bomull bli jo så vått!! :wub:

Har prøvd disse Pierre Robert sine treningstruser/hipstere, men de er jo så tjukke og varme, også ruller de seg opp helt nederst i kanten så man går rundt med klumper under caprien når man bruker det.. som jo ser supersmart ut der man prøver hardt å være DEN dama. Alle andre truser (av bomull) sitter ikke på plass, rett og slett, og jeg blir altså gående og irritere meg.. Og det er det samme om de er hakket for store, eller hakket for små.

Allerhelst vil jeg ha noe hipster-aktig, som IKKE er bomull, som sitter den den SKAL, selv når jeg tar dype knebøy eller ruller rundt på gulvet i mine dårlige forsøk på grasiøs uttøyning - og som ikke gjør at jeg får dobbeltrumpe (tenk i samme retning som for trang bh gir dobbeltpupper..).

Såh.. anyone? Noen som kan hjelpe meg så livet mitt blir litt lettere? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener også kun i string :thumbsup: Jeg har ikke hatt noe problemer når jeg trener styrke, utenom at stringen av og til kryper litt vel langt oppi rumpa på noen beinøvelser... Når jeg løper derimot, så gnager trusekanten veldig langs bikinlinjen. Vurderer å løpe uten truse faktisk :p

Har du sett på sportsbutikker? Kari Traa har vertfall hipstere i veldig godt stoff, men jeg vet ikke hvordan de er mtp på passform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

String ftw. Hvis du synes det er ubehagelig kan du jo prøve sloggi sine, de har noen som er helt uten kant, og er litt brede i stedet for å bare være en tynn "tråd". Haha.. dette husker jeg vi snakket MASSE om på barneskolen ass. Lenge siden jeg har diskutert hvilken string som er best.. uansett: sloggi har også noen greie hipstere som heller ikke er kant som alternativ. De sklir nok sikkert litt opp da, vet ikke helt fordi jeg har ikke prøvd. Men har gått med dem til vanlig bruk og da er de veldig behagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...