Gå til innhold

Noen som vil joine -20 kg til Juni?


Cherry

Anbefalte innlegg

Hei

Nå vil jeg veldig gjerne bli kvitt overflødig kilo, men det er ikke så lett å få det til alene. Noen som vil bli med på denne ferden? Jeg er 183 cm, og veier mellom 88-90 kg, vil helst ligge på ca 70 kg.

Mangler energi, og styrke til daglig gjøremål til og med. Får dessuten mange kommentarer på vekta mi, og det er lite kult. Vil ha overskudd i hverdagen, og være fornøyd med det jeg ser i speilet.

Noen som er i lignende situasjon og har lyst til å starte på ferden sammen?

Mvh

Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dette er fantastisk å se. Var så usikker på om det ville være noen som ble med på dette.

Alle har ulike kropper som responderer ulikt på trening og kostholdsendring. Det viktigste er at man får en livsstilsendring som man holder på for å kunne leve et sunt liv :)

Ned i vekt prosessen vil jo også involvere at muskelmassen øker. Derfor kan en kropp på for eks 70 kg som er godt trent og mye muskler se helt annerledes ut enn en kropp på 70 kg og mye fett. Så vi skal nok ikkke leve slavisk etter tallene :)

La oss starte allerede idag :) Jeg har sagt "fra og med imorgen" så lenge at jeg la på meg 20 kg i den prosessen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg målt alt som kan måles hjemme

Starttall, gleder meg til å se forandringene komme :D

Høyde: 183 cm

Vekt: 89,9 kg

Legger (målt på tykkeste punkt): 43 cm

Lår (målt på tykkeste punkt): 63 cm

Rumpe (målt ved tykkeste punkt): 108 cm

Mage (målt ved naveln) 104,5 cm

Midje: 89 cm

Byst: 100 cm

Overarm(målt ved tykkeste punkt): 35 I cm

Underarm(målt ved tykkeste punkt 27 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne være med! Jeg har lyst til å bli mye sterkere samtidig og vil derfor ikke ligge i for stort underskudd, så hadde mer tenkt å bruke et års tid på mine 20 kg - men 10 kg ned til juni hadde vært supert!

Kvinne, 27, 168 cm høy og...ehem...98-99 kg.

Det er dødsbra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...