Gå til innhold

Noen som vil joine -20 kg til Juni?


Cherry

Anbefalte innlegg

Jeg er med! Startvekten var 92,2 kg i januar og jeg har gått ned 4,6 kilo til nå, og vil ned ytterligere 15 kg. Håper å nå målet mitt med -10 kg til sommeren. Og jeg satser på å være 20 kg lettere til vinteren :)

Høyde: 165 cm

Alder: 26

Vekten torsdag forrige uke viste 87,8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første uke unnagjort for min del. Var flink 4 av 7 dager, og er fortsatt veldig stillesittende etter en operasjon for under 2 uker siden. så det er forbedringspotensiale ennå! ;) Neste uke håper jeg at jeg endelig kan begynne å trene igjen også.

Håper det går bra med dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært flink med maten, ligger stort sett i underskudd (utenom lørdag, der jeg ligger ca på vedlikehold kanskje litt over). Men resultatene lar vente på seg, kroppen min holder på vann (nærmer seg en viss uke..woop) . Stillestående i det minste da, så er iallefall ikke opp:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en ganske god uke her, med 6 økter, og for det meste sunn mat, så er nesten alltid i underskudd ;) Har slitt litt med søtsuget om kveldene, men finner storsett alltid noe annet å spise på enn sukker. Forrige uke var jeg 71,9 kg og 90 cm rundt magen, nå er jeg 70,6 kg og 89 cm, så framgang er det hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er med treningen! Jeg har bare 3 treningsøkter i uken + noe turgåing utenom :happy: Har ikke trent på 6-7 år så jeg våger ikke å kjøre for hardt.. :p

Det er den beste måten å begynne på syns hvertfall jeg! Kjører du for hardt på i begynnelsen ender det jo ofte i at du sliter deg ut etter et par uker, og gir helt opp! 3 økter i uka er uansett kjempebra, så stå på! :happy:(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er med treningen! Jeg har bare 3 treningsøkter i uken + noe turgåing utenom :happy: Har ikke trent på 6-7 år så jeg våger ikke å kjøre for hardt.. :p

Det høres ut som en god start dette da. Hvor mye man trener kommer jo an på hvor mye tid man har og hvilket grunnlag man har fra før. Selv drev jeg med idrett og trente to økter daglig i mange år, så å trene ei økt hver dag nå er jo på en måte ikke så stort problem å få til for meg. Har heller ikke mye annet jeg gjør om dagene, så om man er på jobb hele dagen og har familie så vil det jo selvfølgelig bli mindre tid til trening. Viktig å ta hensyn til totalbelastningen.

Så fortsett med tre økter til du føler at det går greit uten å bli helt utmattet på slutten av uka, så er det bare å øke gradvis, enten med flere økter, lengre økter eller høyere intensitet (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minus 20 innen juni? :eek: er ikke det veldig mye på veldig kort tid?

Don't go head over heels... :)

Helt enig at det er for mye med -20 kg til juni. Jeg tenker i hovedsak ca 10-15 kg, det er ca - 1 kg i uka. Viktig å finne en riktig balanse på trening og kosthold så det holder i lengden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med gjengen her inne:)(y)

Nå er det jo ganske mange med og jeg vil gjerne komme med en ide til trådstarter Cherry.

Hva med å lage en egen tråd, evt en loggbok der du skriver inn en førstepost med alle som er med så kan vi poste ukentlige updates der med vekt og hvordan det går. Da blir det kanskje litt mer oversiktelig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 0,7 kg denne uken..?!? Okay, to fastelavensboller og et bursdagskakestykke ble det. Men jeg trodde jeg kom til å stå i ro framfor å gå opp.. *sukk*..

Kan det ha noe med treningen å gjøre? Har vært veldig aktiv den siste uken, med både styrketrening, jogging og turgåing. Noe som er mer aktivitet enn jeg har vært i hele 2013 :p Flere som merker at vekten øker når aktivitetsnivået øker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...