Gå til innhold

Noen som vil joine -20 kg til Juni?


Cherry

Anbefalte innlegg

6 økter gjennomført forrige uke, og etter veiing og måling idag viser vekta 70,4 kg men målebåndet viser 87,5 cm rundt magen, som er 1,4 kg opp, men 1,5-2 cm ned på to uker. Er ganske sikker på at kroppen min holder på en del vann etter tidenes karbofest i helga, og i tillegg er det den uka :cautious:

Kanonbra jobba!!

Er selv i DEN uka, så skjønner godt hva du mener :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekta står på stedet hvil her:/ til tross for at jeg ligger i underskudd på kaloriene hele uka inkl lørdag og søndag. Finner ikke igjen målebåndet mitt i flyttelasset, så får ikke målt før det dukker opp igjen. Blæ, skjønner ikke hvorfor vekta ikke går nedover.

Kanskje du driver og legger på deg muskler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her. Mann, 23 år, 183 cm, 99.4 kg.

Ligger i ganske ekstremt kaloriunderskudd og trener et fullkroppsprogram annen hver dag. Prøver å få lagt inn så my kardio som mulig også.

Siden jeg startet å veie meg for to uker siden er jeg ned 1.5 kg, noe som er litt skuffende men kanskje bra at jeg ikke går ned for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her. Mann, 23 år, 183 cm, 99.4 kg.

Ligger i ganske ekstremt kaloriunderskudd og trener et fullkroppsprogram annen hver dag. Prøver å få lagt inn så my kardio som mulig også.

Siden jeg startet å veie meg for to uker siden er jeg ned 1.5 kg, noe som er litt skuffende men kanskje bra at jeg ikke går ned for fort.

Welcome to the crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny måling idag: 87 cm rundt magen og 70,4 kg. Er 0,6 opp fra forrige uke mens cm står på stedet hvil, noe det har gjort en good stund nå. Føler aldri jeg klarer å komme meg under det magiske 70-tallet, og faktisk holde meg der.. Har vært nede på både 68 og 69 de siste ukene, men ender alltid opp tilbake på 70 og litt, uansett hvor flink jeg er å trene og spise :( Er skikkelig irriterende å se at målebåndet heller ikke viser framgang, så begynner å bli litt motløs nå.. Har hatt skikkelig gode uker med trening i det siste, med rundt 6 økter både styrke og kondisjon, så føler liksom jeg bør få litt resultater etter all den gode innsatsen :cautious: Men men.. Er vel bare å holde motivasjonen oppe, så kanskje det plutselig slipper!

Hvordan går det med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny i forumet her jeg også. Slenger meg på tråden. 155cm 64kg. Skal ned ca 10 kg til sommeren (juni). Har veid 80kg for akkurat 1 år siden :) Brukte 1 år på å kvitte meg med 16kg så det blir tøff å gå ned nesten 10 til på 2 1/2 måneder. Trenger en streng diet, men samtidig så trener jeg 3-4 ganger i uken med løping og styrker/vekter :unsure:

I really need some motivation :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ny i forumet her jeg også. Slenger meg på tråden. 155cm 64kg. Skal ned ca 10 kg til sommeren (juni). Har veid 80kg for akkurat 1 år siden :) Brukte 1 år på å kvitte meg med 16kg så det blir tøff å gå ned nesten 10 til på 2 1/2 måneder. Trenger en streng diet, men samtidig så trener jeg 3-4 ganger i uken med løping og styrker/vekter :unsure:

I really need some motivation :lol:

Virkelig bra jobbet! Stå på videre :) Motivasjonen din er klar. Du har kommet dit du er for en grunn- bruk det ytterligere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Hei, hvordan går det med all vektnedgangen? (creds med ny dress, du over)

joiner noe sent (ble medlem i dag på denne siden såååå da starter jeg nuh!) keen på ned 5 kg innen 1. juli!

trener 5 ggr uken hvorav 1 med pt, dette økes til 2 med pt, og har nå lavkarbo diett..

prøvd med kaloriunderskudd bla bla bla i flere måneder og får det tydeligvis ikke helt til.. ellers hadde jeg vel tatt av noen kilo. så tenker no carb (under 15 g/dag) i 4 uker, så legge til 5 g hver måned? ende så på ca 50 g eller er dette mye? dere som kan litt mer, vil det være en fin opptrapping? for tidlig med opptrapping?

kvinne 26 år 64 kg.

hadde vært gøy med liten status update på dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min høyst ukvalifiserte mening er at jeg ikke hadde tenkt så mye på karbohydrater, og mer på hva som er godt, metter, variert og passelig mengde kalorier.

hvis du skal ned 5kg på 3,5 uke, så må du betydelig ned i energiinntak.

usunt kaloriunderskudd vil kanskje noen si.

for å nå målet bør du nok sikkert ned minst 1000 kalorier i underskudd i forhold til vedlikeholdet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...