Gå til innhold

hvilken fettkilder bruker dere??


kamilla22

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La gå, jeg er kokk, og følgelig temmelig...forhåndsinntatt til når det kommer til fett og fettkilder.

For min del brukes margarin som fyllmasse i søppelsekk og -bøtte, jeg steker kjøtt/grønnsaker etc i vegetabilsk olje og tilsetter smør, hvis jeg ikke har annet animalsk fett(andefett, svinefett, klaret smør osv) med høyt røykpunkt tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La gå, jeg er kokk, og følgelig temmelig...forhåndsinntatt til når det kommer til fett og fettkilder.

For min del brukes margarin som fyllmasse i søppelsekk og -bøtte, jeg steker kjøtt/grønnsaker etc i vegetabilsk olje og tilsetter smør, hvis jeg ikke har annet animalsk fett(andefett, svinefett, klaret smør osv) med høyt røykpunkt tilgjengelig.

Margarin er jo cancer dressed up as butter :dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det er nå viktig at smaken er balansert. Smør,salt, sukker, og syre. Alle tre må til for at maten skal smake best mulig.

Utover det; Det er ingen restaurantdesserter som er laget på sukrin eller stevia.

Kanskje noen burde gjøre noe med det? :D gogo, to the kitchens!

Menneh.. Ja.. Sukker ER godt.. Er en grunn til at folk blir avhengig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...