Jump to content

kamilla22

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About kamilla22

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 03/20/1989
  1. Hei ! jeg spiser mellom 1700-1900 kcal om dagen og lurte på om 120g karbo, 150g protein og 65g fett er bra til å skulle gå litt ned i vekt og stramme opp? Trener styrke, turer hver dag med hund. Er foressten 177høg og litt usikkerp å vekt, (kasta vekta) men mellom 65-70kg. Ser heller hvordan klærne passer.
  2. Omg, fikk vann i munnen av å se på den!!
  3. Har du ei god suppeoppskrift du som er kokk?
  4. Tusentakk for mange gode tips! har gått endel i kokt egg,yoghurt,skyr å havregrøt idag! Prøvde meg på stekt laks, men blei rett og slett for hardt å tygge!
  5. hei! noen som har tips til myk,sunn,proteinrik mat? har fikset på tennene og kan ikke spise hard mat ei stund framvover...åjeg som har blitt så gla i nøtter:/ hehe!
  6. aaah maten smaker såååå mye bedre på resturang!
  7. Hei! har blitt flink å bruker mer og mer fett i kostholde mitt (føler det hjelper! )men har vår litt forsiktig med smør og olje til steking, bruker heller bakerovnen. Bruker dere smør på skiver,knekkebrød, olje, eller margarin til steking?
  8. jepp! i know tusentakk! skal prøve meg fram, men vill helst unngå å gå opp i vekt! 177 høg og mellom 63-67 kg, litt usikker! har kastet vekten for lenge siden, føler heller hvordan klær sitter på meg.
  9. Ingen annen grunn en at jeg er "redd" for å legge på meg av det, vill ha en sunn kost og få masse energi til hverdagen å ikke minst trening! men det har jeg ikke nå.Hva slags fett skal jeg spise? føler meg litt dom nå, er tross alt 23 år..
  10. Tusentakk for svar! Ingen spesiell grunn til lettprodukt, har bare blitt slik! Men kan unne meg etpar pizzastykker en lørdag eller søndag, men er ganske nøye på hva jeg putter i munnen. Men det er travelt å gå rundt å vær konstant sulten! Kunne du gitt meg et eksempel? Til å holde vekten..
  11. frokost: 50-55g havregryn med skumma melk, 100g mager cc, og blåbær mellom: 1eple spiser somregel ikke lunsj, pga jeg spiser frokost ganske sent på dagen. 2-3 ich middag består oftest av laksefilet, kyllingfilet med masse grønnsaker mellom: 1skyr, og eller 1 speltlompe med cc og sukkerfri syltetøy går og knasker på kålrabi om kvelden siden jeg er så sulten.. Kvelds: 2 kokte egg, wasa fiber knekkebrød, 2-3 buer speltlompe med cc og syltetøy, kalkunpålegg med agurk mellom: yoplait yoghurt med 12-15 mandler Seinkelds: 50g havregryn med skumma melk og 1banan tips til hva jeg kan spise?
×
×
  • Create New...