Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Sånn i forhold til å trene etter å ha gitt blod... Jeg pleier å gi plasma, og da er det null stress å trene samme dag, men i dag ga jeg blod i stedet. Funker det fortsatt å trene i kveld? Tenkte en styrkeøkt i så fall, det kan da vel ikke være noe problem?

du kan jo prøve:) Selv pleier jeg å bli ganske fort svimmel etter at jeg har gitt blod (samme dagen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan jo prøve:) Selv pleier jeg å bli ganske fort svimmel etter at jeg har gitt blod (samme dagen).

Jeg har ikke gitt blod på kjempelenge selv, i og med at jeg gikk over til å gi plasma, men husker at jeg pleide å la være å trene samme dagen tidligere etter en litt ubehagelig opplevelse :p men jeg føler meg jo helt vanlig, så jeg tror jeg tar sjansen :) skal jo ikke løpe intervaller og ta meg ut helt heller! Så får jeg heller ta litt lengre pauser mellom settene hvis jeg blir svimmel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gitt blod på kjempelenge selv, i og med at jeg gikk over til å gi plasma, men husker at jeg pleide å la være å trene samme dagen tidligere etter en litt ubehagelig opplevelse :p men jeg føler meg jo helt vanlig, så jeg tror jeg tar sjansen :) skal jo ikke løpe intervaller og ta meg ut helt heller! Så får jeg heller ta litt lengre pauser mellom settene hvis jeg blir svimmel :)

Jepp:) er jo bare å prøve, det verste som kan skje er jo at du blir litt svimmel og må ta en litt lengre pause:) Bare husk å ta med deg nok drikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn i forhold til å trene etter å ha gitt blod... Jeg pleier å gi plasma, og da er det null stress å trene samme dag, men i dag ga jeg blod i stedet. Funker det fortsatt å trene i kveld? Tenkte en styrkeøkt i så fall, det kan da vel ikke være noe problem?

Hvordan får man til å bare gi plasma, og ikke blod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får man til å bare gi plasma, og ikke blod?

Jeg spurte om de ville at jeg skulle gå over da jeg hadde gitt blod ti ganger eller sånt, både fordi jeg da for lave jernlagre (ble sendt hjem et par ganger), fordi jeg visstnok har en fin tappeåre og for å kunne gi oftere og mer regelmessig (har blodtype AB, så de har enten ikke bruk for blodet eller ringer dagen før, litt uforutsigbart). Men jeg vet ikke om de har sånn maskin som skiller ut plasmaen og fikser det der overalt? Veldig greit i alle fall, og føler meg litt mer nyttig når jeg kan komme oftere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mister jeg alltid masse fett på lårene mine før noen annen plass? Type gått inn 10 cm rundt lårene på 4 uker og 3 cm rundt magen!

Sliter med det samma sjæl.. Men nå har faktisk magen blitt mindre! Så nå er min ene kortbukse altfor vid i livet og passe trang rundt låra. Ser ut som jeg har pose på magen :eek: Det er nesten like ille :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke heeelt skjønt det, men hva er forskjellern på Pre-workouts og fatburners? :mellow: Er det ikke hovedsaklig mye koffein i begge (uten at jeg ikke har studert sistenevntes innholdsliste noe særlig:p )

Forskjellen er vel at den ene lurer deg for penger før trening, og den andre etter :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...