Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! lurte på om noen kunne svare meg på dette:

Legger jeg på meg om jeg drikker 1 flaske hvitvin på 1kveld? samt spiser litt grillmat og nattmat? har nemlig tenkt å drikke imårra og spise anna en "diettmat" for første gang på 10uker. har lyst å ha 1 dag der jeg kan unne meg litt. Er redd det skal øydelegge sommerformen.

hei! lurte på om noen kunne svare meg på dette:

Legger jeg på meg om jeg drikker 1 flaske hvitvin på 1kveld? samt spiser litt grillmat og nattmat? har nemlig tenkt å drikke imårra og spise anna en "diettmat" for første gang på 10uker. har lyst å ha 1 dag der jeg kan unne meg litt. Er redd det skal øydelegge sommerformen.

Hvor mye tror du 1 kveld ødelegger? Niks unt nada

Skipp å spis hele dagen. Så spiser du bare grillmat, nattmat og vin. WIN!

+ superbillig fylla :)

Annonse

Annonse

Er peanøtter med skall greit å ha fast i eit kosthald? Som snacks nokre gonger i veka? Noko grunn for å avgrense inntaket av det?

Så lenge du ikke spiser skallet så :)

Er jo høyt kcal-innhold hvis det blir mye av det, men nøtter er kjempesunt! :)

Er peanøtter med skall greit å ha fast i eit kosthald? Som snacks nokre gonger i veka? Noko grunn for å avgrense inntaket av det?

Så lenge du ikke spiser skallet så :)

Er jo høyt kcal-innhold hvis det blir mye av det, men nøtter er kjempesunt! :)

Nå er jo peanøtt ikke en nøtt, men en belgfrukt!

Den er proppa full av protein, fettsyrer og vitaminer, og skallet er forsåvidt og veldig sunt!

noen unngår det pga allergi og/ eller fordi de inneholder goitrogener som kan ha en nedsatt effekt på skjoldbruskkjertelen (stoffskiftet)Goitrogen - Wikipedia, the free encyclopedia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...