Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skaden på iPhone gikk på forsikring. Uansett: må finne en Apple butikk.

Går jeg inn på Apple.con og søker på butikker så får jeg opp Elkjøp og sånt.

Søker jeg i Google får jeg opp eplehuset.

Hva regnes som Apple store?

Blir helt ko ko av det her

Eplehuset er Apple-sertifiserte iallfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaden på iPhone gikk på forsikring. Uansett: må finne en Apple butikk.

Går jeg inn på Apple.con og søker på butikker så får jeg opp Elkjøp og sånt.

Søker jeg i Google får jeg opp eplehuset.

Hva regnes som Apple store?

Blir helt ko ko av det her

Eplehuset. :)

Edit: Usjda, litt sein. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er lavt blodtrykk(p.g.a medisiner) og "hvilepuls" på over 90 greit? (eller altså er kombinasjonen liksom ok)

min puls var 91 og jeg brukte en betablokker på resept fra legen en ukes tid. Gikk greit, men ble slapp og kald i fingre/tær av den.

Snakket du med legen din om det? Shit can potentially fuck you up. Typ "Shit, im dead"-up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min puls var 91 og jeg brukte en betablokker på resept fra legen en ukes tid. Gikk greit, men ble slapp og kald i fingre/tær av den.

Snakket du med legen din om det? Shit can potentially fuck you up. Typ "Shit, im dead"-up.

Jeg bruker to forskjellige beta-blokkere:oops:(en på kveld mot en ting, en morgen for en annen ting) en av dem er mot Raynauds, altså mot kalde fingre og tær:p

Nei altså.. Kom hjem for to timer siden, etter 3 timer i selskap med et eksepsjonellt paranoid menneske. Brukte hele tiden på å "rasjonalisere" for vedkommende, og komme fornuft og logikk. Fint lite hjelp i det... Når jeg satte meg på bussen hjem, føltes det som jeg hadde løpt etter den, og den galoperende pulsen satt i halsen på meg, og jeg følte meg utslitt og stressa. Fra holdeplassen og hjem begynnte jeg å få pusteproblemer, som om jeg fikk angstanfall(har jo ikke angst for noe nå:confused:)og det roa seg liksom ikke på en stund, og blanda seg med svimling. Pulsen gikk neimen ikke mye ned selv etter et kvarter på sofan, ti av dem med katt(som liksom skal være så terapautisk). Er kvalm og skjelver.. Jeg er ikke redd for noe, seriøst ingen klassisk angst..:wideyed:

(janeialtså, tok faktisk en valium, mye vits..:dry: )

Lang historie, men er det "sunt" liksom??:unsure: Bør jeg ta noe(n') helsemessige grep..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker to forskjellige beta-blokkere:oops:(en på kveld mot en ting, en morgen for en annen ting) en av dem er mot Raynauds, altså mot kalde fingre og tær:p

Nei altså.. Kom hjem for to timer siden, etter 3 timer i selskap med et eksepsjonellt paranoid menneske. Brukte hele tiden på å "rasjonalisere" for vedkommende, og komme fornuft og logikk. Fint lite hjelp i det... Når jeg satte meg på bussen hjem, føltes det som jeg hadde løpt etter den, og den galoperende pulsen satt i halsen på meg, og jeg følte meg utslitt og stressa. Fra holdeplassen og hjem begynnte jeg å få pusteproblemer, som om jeg fikk angstanfall(har jo ikke angst for noe nå:confused:)og det roa seg liksom ikke på en stund, og blanda seg med svimling. Pulsen gikk neimen ikke mye ned selv etter et kvarter på sofan, ti av dem med katt(som liksom skal være så terapautisk). Er kvalm og skjelver.. Jeg er ikke redd for noe, seriøst ingen klassisk angst..:wideyed:

(janeialtså, tok faktisk en valium, mye vits..:dry: )

Lang historie, men er det "sunt" liksom??:unsure: Bør jeg ta noe(n') helsemessige grep..?

Det var sånn...fy faen, NØYAKTIG sånn jeg hadde det på mandag kveld....plutselig kvalm, kaldsvette, hjertet i halsen, svake bein, hjertebank til tusen. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tok en betablokker da, jeg har jo et helt brett igjen (tror det er Metoprolol). Jeg er ingen lege, men jeg angrer på at jeg ikke tok en HALV pille i det minste den kvelden.

Valium var det hvertfall lite vits i. Eller. Lite vits på selve hjertebanken og de andre symptomene, men kanskje hjelper på å roe ned det psykiske.

Greia med angst, Gamla er at den som oftest inntreffer når du faktisk ikke vet at du er engstelig. Det kan være noe i underbevisstheten din som ulmer, som du ikke tenker på der og da, men som er i stand til å "trigge deg". Det ubevisste kan være en reel bitch mtp random angstanfall og jeg er stadig overrasket over at jeg har de enda. Weird shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...