Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis man ikke får kontakt med rumpa under hip thrust, hva gjør man feil? For mye eller for lite vekt? Feil posisjon?

Har ikke du spurt om dette før i denne tråden? Jeg mener at jeg var en av flere som ga deg tips.

Har ikke du spurt om dette før i denne tråden? Jeg mener at jeg var en av flere som ga deg tips.

Jo men nå var det igrunn ikke for meg jeg spurte, og jeg har ikke gjort den øvelsen på evigheter og ville ikke anbefale feil. Så sjekket med FB fantastiske sjeler :D

Jo men nå var det igrunn ikke for meg jeg spurte, og jeg har ikke gjort den øvelsen på evigheter og ville ikke anbefale feil. Så sjekket med FB fantastiske sjeler :D

Bedre å spørre en gang for mye, en en gang for lite:-)

Annonse

Hjelp! Bikkja trampa paa tastaturet og naa er de tre siste bokstavene i alfabetet byttet ut med ' ; og [,

jeg kan ingenting om data, hva i helvette har bikkja mi trykket p[ og hvordan f[r jeg fiksa det_

faen, sp;rsm[lstegnet er ogs[ borte...:arghh:

Hjelp! Bikkja trampa paa tastaturet og naa er de tre siste bokstavene i alfabetet byttet ut med ' ; og [,

jeg kan ingenting om data, hva i helvette har bikkja mi trykket p[ og hvordan f[r jeg fiksa det_

faen, sp;rsm[lstegnet er ogs[ borte...:arghh:

Shift + Alt

Kanskje veldig dumt spørsmål, men når boller hever seg, blir det mer kalorier i dem da?

Strengt tatt blir det bittelitt mindre.

Gjæren spiser sukkeret i deigen og produserer karbondioksid. (dette gir luftlommene) Noe av denne karbondioksiden vil forsvinne, og du får mindre bolledeig.

Meeen, i det store og det hele.

Du kan regne at næringsinnholdet er det samme (y)

Strengt tatt blir det bittelitt mindre.

Gjæren spiser sukkeret i deigen og produserer karbondioksid. (dette gir luftlommene) Noe av denne karbondioksiden vil forsvinne, og du får mindre bolledeig.

Meeen, i det store og det hele.

Du kan regne at næringsinnholdet er det samme (y)

På den andre siden smaker hevede boller sjukt mye bedre enn uthevede, som gjør at du spiser fler og får i deg mer kcal derifra;p

Annonse

Apropos boller - har de hevet for lite før de ble stekt hvis man får skikkelig vondt i magen av dem (uten å være allergisk) ? Altså, kan man får vondt pga "etterheving" ? :nin::sick::oops::rolleyes:

Det har jeg vanskelig for å se for meg, da de ikke hever videre i magen, såvidt jeg vet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...