Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men du gidder ikke å høre med venninna di? :) Hadde vært greit med norskbutikk :lol:

Om du ombestemmer deg på at det må være en norsk butikk så finner jeg en haug av de på ebay, de ser i alle fall lik ut ;) her er en i alle fall: http://www.ebay.com/itm/Kitchen-Stainless-Steel-Non-Stick-Anti-Freeze-Ice-Cream-Commercial-Scoop-Spoon-/390616968213?pt=Kitchen_Tools_Gadgets&hash=item5af295ec15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ombestemmer deg på at det må være en norsk butikk så finner jeg en haug av de på ebay, de ser i alle fall lik ut ;) her er en i alle fall: http://www.ebay.com/itm/Kitchen-Stainless-Steel-Non-Stick-Anti-Freeze-Ice-Cream-Commercial-Scoop-Spoon-/390616968213?pt=Kitchen_Tools_Gadgets&hash=item5af295ec15

Endte opp med å shoppe fra ebay ja, eller om det var Amazon :lol: Husker ikke helt :) Vet i hvertfall at det var veeeeldig billig varer, skikkelig dyr frakt :p Fra USA til Norge er ikke billig :nailbiting: Men det var verdt det, men lenge til neste gang tror jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Greatness!

Supert! Takvinduet mitt har sprukket opp på innsiden og noen biter har begynt å "gli" ut. Litt redd for å gå under vinduet faktisk.

Her blåser det omtrent like mye inne som ute, forbanna kaldt så fort sola forsvinner, ( og blir borte i 6mnd..). Huseier SA han skulle bytte i fjor, Meeeen, det har enda ikke skjedd. På tide å kjefte litt, kanskje ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Jeg prøver jo å telle kalorier - til middag skal vi spise suppe. den består av squash, persille, vann, egg, løk og parmasan, sånn i all hovesak. Skal jeg anta at jeg da spiser ca 3-400kcal til middag? For det er jo ikke veldig kaloririke ingredienser, tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver jo å telle kalorier - til middag skal vi spise suppe. den består av squash, persille, vann, egg, løk og parmasan, sånn i all hovesak. Skal jeg anta at jeg da spiser ca 3-400kcal til middag? For det er jo ikke veldig kaloririke ingredienser, tenker jeg?

Noe i den duren. BLir ikke så veldig mange kcal-ene ved mindre du spiser veldig mye, vil jeg tro. Hvertfall det jeg har erfart selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagd loggbok, men hvordan får jeg link til den under avataren min?:S

Jeg kopierte URLen og gikk inn på "personlige detaljer" under brukeren min også la jeg inn URL i feltet det står "personlig loggbok"

EDIT: dette er direkte kopi av svaret jeg fikk når jeg stilte samme spørsmålet på forrige side i denne tråden :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er andre folk her på FB som sliter det samme, men ok here goes. Jeg veide for 2,5 år siden 100kg og per i dag veier jeg 75-77kg. Jeg har sykt utrolig mange strekk merker på magen, det jeg lurte på da var selv om jeg har strekk merker på magen og løs hud (samme som kvinner har etter fødsel) er det fremdeles mulig for meg å faktisk få six pack i det heletatt egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om det er andre folk her på FB som sliter det samme, men ok here goes. Jeg veide for 2,5 år siden 100kg og per i dag veier jeg 75-77kg. Jeg har sykt utrolig mange strekk merker på magen, det jeg lurte på da var selv om jeg har strekk merker på magen og løs hud (samme som kvinner har etter fødsel) er det fremdeles mulig for meg å faktisk få six pack i det heletatt egentlig?

Muligheten er der :)

Jeg har selv strekkmerker etter fødsel, men har også ruter når fettprosenten er lav nok (y)

Kommer kanskje ann på hvor mye du har hvor også.. Jeg har ikke så mye at det dekker hele magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å få fokus på noe annet, nå i disse dystre tider.

(som min far, på facebook, uttalte seg; "søren og!")

Men jo. Fiken er digg. Men jeg kommer ikke helt på hva jeg kan bruke det til. (har hatt det som en litt søt kontring til den feite levra)

Oh oh! Fyll i terte, i muffins/kake, varm opp og ha med is!, til kjøttmiddag! Det er sååå mye!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å få fokus på noe annet, nå i disse dystre tider.

(som min far, på facebook, uttalte seg; "søren og!")

Men jo. Fiken er digg. Men jeg kommer ikke helt på hva jeg kan bruke det til. (har hatt det som en litt søt kontring til den feite levra)

Det er dødsdigg sammen med Cherveost! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligheten er der :)

Jeg har selv strekkmerker etter fødsel, men har også ruter når fettprosenten er lav nok (y)

Kommer kanskje ann på hvor mye du har hvor også.. Jeg har ikke så mye at det dekker hele magen

Takk for tilbakemeldingen :) Fett%en ligger på 13.7 for øyeblikket og prøver å komme meg ned til 10 i hvertfall. Men ja, det dekker ikke hele magen men skulle det ha vært ordentlig tydelige ruter så ville jeg ha sagt at strekk merkene vil dekke de to rutene nederst helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...