Gå til innhold

Anbefalte innlegg

3,14 x 1,1desimeter x 2desimeter = 5,8 liter

Om jeg ikke tar helt feil(?) :p

Ikke vet jeg :joyful: Menne siden det er det nærmeste jeg kommer er du helten min i dag :D:love: Takk :joyful: Har jeg tømt ut 52 liter ca fra båten i dag da :hilarious: Skikkelig vaskeekte tesil! :D

Tusentusentakk:D:D

Fortsetter under...

Annonse

Ganske imponerende det(y) Siden 110 liter vann, tilsvarer ca.110kg:pompous: Så har du fått en bra trenings økt;)

Ja også teite stillinger, sittende på kne og bøye meg ned.. Så rumpa mi er til og med støl :hilarious:o_O Menne bare ene siden :cautious: Alltid bare ene siden :asshat: Menne nå følte jeg meg pittelittebitt sterk:smug::happy:

Annonse

Stilig :D Nå hva med en atom og molukylær måling av Espen? :p

Da ville den vist at han består av 65 kg dihydrogenmonoksid.

99 % av mr. Swole består av oksygen, karbon, hydrogen, nitrogen, kalsium og fosfor.

Er bare å google "human body consists of", så får du opp prosentfordelingen.

Nytt spm: Dere som tar hip thrust / glute bridge. Hvordan får dere stanga dit den skal være og av igjen?

sitter på rumpa og triller den over føttene, evt løfter den på (avhengig av om vektskivene er høye nok til å trilles..)

på hip thrust kan jeg og noen ganger få hjelp av treningspartneren til å løfte på stanga :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...