Gå til innhold

AndreasH

Medlemmer
  • Innholdsteller

    101
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av AndreasH

  1. Så ditt langsiktige mål er å leve for det meste på juice, frukt og grønnsaker?
  2. Som nevnt over er proteinpulver og gainer bare for å supplere med. Så for å finne ut om du trenger protein eller gainer, så må du se om det vanlige matinntaket dekker behov ditt. Om vi tar utgangspunkt i denne artikkelen, http://fitnessbloggen.no/8-tips-til-deg-som-vil-opp-i-vekt/, trenger du mellom 75g-150g protein, 300g-450g karbohydrater og 75g-150g fett. Dekker du behovet ditt, trenger du ikke kosttilskudd. Om du ikke får i deg nok protein eller karbohydrater, kan du supplere med nødvendig kosttilskudd, eller ligge til mer mat som dekker det inn, mange gode matvarer som er foreslått i
  3. Får kjøpt Casall pressure point ball på Gmax for 100 kr http://www.gmax.no/produkt/120084/casall-pressure-point-ball
  4. http://forum.fitnessbloggen.no/threads/faq-kosthold.3251/
  5. Av nysgjerrighet, hvilken etterutdannelse vil være smartest/best å ta etter PT-kurs?
  6. Står ingenting om at han har skaffet overvektige handikapparkering, er vel bare et forslag han har kommet med. Ganske så greit argument det, at folk med disse medfølgende sykdommer får tilrettelegging når de er under behandling. I tillegg er jeg enig med han, at det ikke burde være noen BMI-grense på hvem som skal få et handikapkort, men at avgjørelsen baseres på skjønn.
  7. 10 enkle smakfulle måltider - Hvis du trenger noen konkrete forslag:)
  8. Høyde, alder, vekt og hvor mange kalorier er dette?
  9. Sant det, så ikke etter i farten. http://www.eleikosport.se/sv/47/product.aspx?ac=3001119-25&gp=121-0005F Fractional Plates - Equipment
  10. http://treningspartner.no/abilica/vektskiver-25-mm Du får ned til 0,5 kg vektskiver der.
  11. Tips til øvelser du kan gjøre hjemme - http://fitnessbloggen.no/t/hjemmetrening/ Hvordan du kan øke vekten - http://plyoathletics.blogspot.no/2011/01/more-fat-in-your-food-to-gain-weight.html
  12. http://plyoathletics.blogspot.no/2011/01/getting-started-with-plyoreps.html Der har du valg mellom om å trene 2 til 6 dager, samt ligge til Olympiske løft om du vil det
  13. Om du kan trene 6 dager i uken, ville jeg delt opp fullkroppdagen, i overkropp og underkropp. Da får du en økt med knebøy - mark - frontbøy - beinpress, eller du kan variere med plyopower og ta olympiske løft. http://plyoathletics.blogspot.no/2011/01/getting-started-with-plyoreps.html
  14. Har selv alltid vært "fast" på 60 kg, men bestemte meg i år for å virkelig gå inn for å ligge på meg. Er nå etter to mnd 64kg, og går opp 0,5kg i uken. Jeg opplevde at jeg ble fort mat lei om jeg skulle spise 5000 kcal hver dag. Så nå tar jeg 3 shaker med 2,5 scoop Mutant Mass og 2 scoop whey tech, hver av de gir 1000 kcal. I tillegg blander jeg 1dl oliven olje med 4 dl appelsin juice som også gir 1000 kcal. Så spiser jeg middag og alt annen jeg har lyst på Plyo har en fin mat plan: 07:00 - Proteinshahe with 50 g whey, 80 g gainer, 5 dl skimmed milk + 1 espresso 09:00 - 100 g oatme
  15. AndreasH

    BULK

    1 dl med oliven olje og 4 dl appelsin juice - 1000+ kcal Om du ikke skulle klare å få i deg nok med mat.
  16. http://fitnessbloggen.no/ovelser/glute-ham-raise-i-nedtrekk/ Prøvd denne?
  17. Veldig bra økning(y) Du kan definitivt trene armer i tillegg til baseøvelser, ihvertfall om du føler de henger etter. http://fitnessbloggen.no/fa-bort-fettet-med-riktig-kondisjonstrening/
  18. Hvilken treningsprogram trener du, og hvilken fremgang har du hatt i de forskjellige øvelsene?
  19. http://fitnessbloggen.no/5-gode-grunner-til-a-trene-face-pull/
  20. 100 gram egg, er nok bare 2 egg. Fra en eske som inneholder 20 egg
  21. Stingray Boot Billigste jeg har funnet, selv om det er bare 50-lappen i fra de andre leverandørene:p
×
×
  • Opprett ny...