Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Kjenner til de som spiser samme mengde og drittmat ja! Og de holder seg kun på 3000kcal omtrent, som ikke er alt for langt unna normalnivået, tenker jeg. Så for deres del synes jeg valg av mat er ganske latterlig, men for bulkere på 5000kcal så skal jeg med glede unne dem noen cheeseburgere ja! :p Hehe, eventuelt drikke ren fløte ;)

Mfw, kcaloverskudd på 2.5-2.7k :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine to nederste ryggvirvler er sammenvokst (medfødt). Har trent markløft i sju mnd nå. Ligger på rundt 75kg og får vondt nederst i ryggraden. Kjører mark 2 ganger i uka, finnes d gode alternativr?
Rygghevninger og ville tro fremoverlente ro øvelser, inkorporer en del nedrerygg. Hvor hvidt disse ro-øvelsene gjør noe godt for deg i forskjell til markløft vet jeg ikke, ettersom det er veldig induviduelt av hva man syns er behagelig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The performance standards are adult standards (>18 years old) for a single maximal repetition (1RM) based on competitive weightlifter and powerlifting classification systems in use from the 1950's to present."

Ooo benkpressen min ligger mellom advanced og elite :D That made my day :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er det normalt å få dotter i ørene(kanskje væske på mellomøret?) hvis man svetter mye, i aktivitet?

( for de som har peiling på slikt, så sier det kanskje noe at jeg har hatt kjeven ute av ledd på den aktuelle siden, i flere år)

Jeg får det om jeg er i væskeubalanse. Så mye svetting og for lite vanninntak kan vel sannsynligvis gi dotter i ørene på noen andre enn meg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...