Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har liksom prøvd å investere i shampo for farget hår, men jeg syns liksom ikke det hjelper det heller... Men skal sjekke iherb. Har du noen å anbefale?
Ja denne: Desert Essence, Shampoo, Coconut, 8 fl oz (237 ml) - iHerb.com

sinnsykt herlig lukt. Finnes også i balsam og andre lukter, som bringebær(lukter jordbær), eple m.fl. Helt herlige og snille mot håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man bli immun mot smertestillende?

Tenker på at jeg noen ganger tar det som forebyggende mot en evt betennelse. Det kan jo ta dager før man bestemmer seg for å gå til legen evt ta noe medisin. Derfor tar jeg smertestillen over natten med de skader som utifra min vurdering har hevelser ol. Men kan det være skadelig? (Jeg knasker ikke piller etter trening men blir no skadet endel, "yrkesrisiko")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan merker jeg om jeg er overtrent? Jeg trodde man skulle merke det temmelig bra.. enten det eller så har jeg ikke spist så bra som jeg har trodd, selv m jeg har vært helt nazi på det og gått opp det jeg har trengt, pluss mer hver mnd.

Overtrent = Du stagnerer eller kommer ikke videre... kondisjonstrening blir veldig slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overtrent = Du stagnerer eller kommer ikke videre... kondisjonstrening blir veldig slitsomt...

Prøv å gå ned til 1-2 sett x 10 reps istedet. Kan hende at jenter ikke responderer like godt på så mange sett pga mye mindre testosteron i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gå ned til 1-2 sett x 10 reps istedet. Kan hende at jenter ikke responderer like godt på så mange sett pga mye mindre testosteron i kroppen.

:huh: Jeg skjønte egentlig ikke sammenhengen med det jeg sa, og det du nettopp skrev? Jeg har ikke sagt hvordan jeg trener? Og dessuten 1-2 sett med 10 reps fordi man er jente?? o_O Er det for å få lange pene slanke muskler eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh: Jeg skjønte egentlig ikke sammenhengen med det jeg sa, og det du nettopp skrev? Jeg har ikke sagt hvordan jeg trener? Og dessuten 1-2 sett med 10 reps fordi man er jente?? o_O Er det for å få lange pene slanke muskler eller?

Ops, siterte feil person :D

Var ment for Leanmachine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ops, siterte feil person :D

Var ment for Leanmachine....

Da skjønner jeg mer. Men uansett, i forhold til bygging av området rundt skuldrene - jeg vil tro det er genetisk hvorvidt det er lett å bygge der eller ikke. Jeg for min del har alltid hatt markere skuldre, men jeg har aldri trent en eneste øvelse som går direkte på skuldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg mer. Men uansett, i forhold til bygging av området rundt skuldrene - jeg vil tro det er genetisk hvorvidt det er lett å bygge der eller ikke. Jeg for min del har alltid hatt markere skuldre, men jeg har aldri trent en eneste øvelse som går direkte på skuldre.

Folk er forskjellig. men at absolutt alle kan få ålreite skuldre, med riktig innsats, er jeg helt overbevist om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...