FEA Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hvilken smak er din favoritt? Lurer veldig på hvilken jeg skal prøve som neste! Synes det er teit at iHerb bare selger sånne svære pakker, skulle gjerne ha kunne kjøpt litt mindre rasjoner Har bare smakt chocolate brownie, men den var ganske god den! Edit: Har nå smakt disse: Chocolate Brownie: Ikke så veldig god i forhold til de andre, bedre som cookies/varm Double Chocolate Chunk: BESTE! Både rå, varm og alt Chocolate Peanut Butter: God nr 2 etter double choc chunk Chocolate Chip Cookie Dough: God første gangen, men litt kvalmende nå Strawberry Cheesecake: Ganske god Banana Nut Muffin: Ganske god White Chocolate Raspberry: Likte den i starten, men nå synes jeg den er kvalmende Vanilla Almond Crunch: Helt ok Cookies and Cream: Likte den ikke så godt i starten, men nå liker jeg den veldig godt! Cinnamon Roll: God, litt kjedelig Lennon Cream Pie: Ok, men litt kjedelig Peanut Butter and Jelly: Overaskende god! Trodde den skule være kvalm, men neida! Coconut Cashew: litt rar blanding, er ikke så glad i kokos så eh... Mint Chocolate Chunk: æsj, rett i søpla S'mores: nja, litt kvalmende. Gode sjokoladebiter da! Apple Pie: lukta nesten neglakkfjerner, smakte helt ok Usmakt: Mixed Berry Bliss Peanut Butter Supreme Har ikke kommet over noen jeg ikke har likt, men double choc chunk er heeeelt klart best i min munn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicie Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Jeg har smakt double chocolate chunck, white chocolate raspberry, apple pie, chocolate peanutbutter, banana nut muffin og de peanutbutter-cupsene Syns absolutt chocolate chunck og white choclate raspberry var best Men smaken er jo som baken.. tror folk er veldig forskjellig stilt til disse barene FEA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yngvea Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 har smakt choc chip cookie dough, brownies og white choc rasperry. alle var gode, men sistnevnte best FEA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isadres Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Cookie dough! Prøvd litt forskjellig, men det er og blir gjengangeren jeg bestiller. FEA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Terningkast: Chocolate peanut butter: 5+ double chunck choc. : 4 Cookie dough: 4 + Brownie: 4/5 strawberry cheese cake; 3 cinnamon roll: 4 white chocolate raspberry: 4/5 (litt vel søt i lengden) Kokos&cashew: 4 ( på en god dag.ellrrs 2. Det jeg mener er at smaken på disse virker å variere?! Noen smakte papp mens de som var gode var veldig gode. Lurer på om temp de oppbevares i har noe å si for smaken:) edit: har nå testa apple pie og banana nut også; Apple pie: 3+ (minner litt om strawberry cheese cake men hakket bedre) Banana nut muffin: 4+ FEA og RealistDama 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
project_eat Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Chocolate chip cookie dough, apple pie & strawberry cheescake Synes chocolate peanut butter smakte dritt, cinnamon roll var skuffende, og banana nut muffin måtte jeg "venne meg til".. Men de første er altså heeeelt. nam. FEA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 White chocolate raspberry er jo beeest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FEA Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Prøvde meg på å lage cookies av chocolate brownie idag, sier bare NAM! Myyye bedre enn "rå" bar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
project_eat Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Fikk ogsåå raspberry white chocolate idag, den var supergod. Ser for meg at den og chocolate chip er perfekte å lage cookies av, ettersom begge har stoore sjokoladebiter i seg! FEA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 haha, du må nesten bare teste ut hva DU liker - som du ser er alle forskjellige:) Jeg for min del forguder chocolate chip og hater brownie iallefall FEA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magenta Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Synes white chocolate raspberry smaker alt for søtt og kunstig. Med voldsomt syrlige bærbiter. Nei takk! Liker brownie, double chunk chocolate , og Apple pie er gode. Peanutbutter er ok. Har nå bestilt cinnamon. Spent. FEA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitflyer Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Fikk akkurat Peanut Butter levert.. kan skjønne at det er lett å bli hektet på disse FEA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicie Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Har nå disse i hus: - Double Chocolate Chunk - White Chocolate Raspberry - Cookie Dough - Banan Nut Muffin - Lemon Pie Så da er spørsmålet, noen spesielle måter å tilberede disse på, noe spesielt jeg bør ha som tilbehør osv, for at de skal bli bedre enn best? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OleMartinHansen Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Har nå disse i hus: - Double Chocolate Chunk - White Chocolate Raspberry - Cookie Dough - Banan Nut Muffin - Lemon Pie Så da er spørsmålet, noen spesielle måter å tilberede disse på, noe spesielt jeg bør ha som tilbehør osv, for at de skal bli bedre enn best? Noen sekunder i microen gjør underverker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OleMartinHansen Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hvilken smak er din favoritt? Lurer veldig på hvilken jeg skal prøve som neste! Synes det er teit at iHerb bare selger sånne svære pakker, skulle gjerne ha kunne kjøpt litt mindre rasjoner Har bare smakt chocolate brownie, men den var ganske god den! Du kan bestille en eske med 12 forskjellige barer på Quest sin hjemmeside her: Questproteinbar.com Og hvis du lurer på noe mer om barene eller frakt fra Quest kan du lese her: http://proteinbar.blogg.no/ FEA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Har nå disse i hus: - Double Chocolate Chunk - White Chocolate Raspberry - Cookie Dough - Banan Nut Muffin - Lemon Pie Så da er spørsmålet, noen spesielle måter å tilberede disse på, noe spesielt jeg bør ha som tilbehør osv, for at de skal bli bedre enn best? Cookie doughen er magisk om du deler den i biter og har i mikroen en liten stund. de blir plutselig om til cookies!! FEA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Cookie doughen er magisk om du deler den i biter og har i mikroen en liten stund. de blir plutselig om til cookies!! jøss… tenk at "cookie dough" blir til "cookies"… helt sjukt, ass hihih slettet, FEA og Lena Ludvigsen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FEA Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Du kan bestille en eske med 12 forskjellige barer på Quest sin hjemmeside her: Questproteinbar.com Og hvis du lurer på noe mer om barene eller frakt fra Quest kan du lese her: http://proteinbar.blogg.no/ Jøss, det visste jeg ikke! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andy Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Kan meddele at den brownie-greia smakter dritt. Litt som papp marinert i kunstig søtning. Hvis du virkelig er glad i sjokolade, gjør deg selv en tjeneste og ikke kjøp den. Er så langt unna sjokolade du kommer. Smaker til og med verre enn billig julekalendersjokolade! Aurelius, dinas, Lloyd og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emjane Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Cinnamon roll etter noen minutter i stekovnen på 200 grader! Fantastisk!! Og dere som bruker mikro; det blir SÅ mye bedre å steke de i ovnen! Darach_Ùr, slettet og FEA 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.