Gå til innhold

Questbar - Favoritt?


FEA

Anbefalte innlegg

Bestilte 12 ulike fra Quest Nutrion og fikk verken double choc chunk eller white choc raspberry, to av smakene jeg gledet meg mest til å teste. Fikk en haug av rare smaker jeg ikke har hørt om før. Litt skuffende, det stod tross alt at pakningen skulle inneholde "12 av de mest populære smakene". Jaja, kanskje det dukker opp noen nye favoritter:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte 12 ulike fra Quest Nutrion og fikk verken double choc chunk eller white choc raspberry, to av smakene jeg gledet meg mest til å teste. Fikk en haug av rare smaker jeg ikke har hørt om før. Litt skuffende, det stod tross alt at pakningen skulle inneholde "12 av de mest populære smakene". Jaja, kanskje det dukker opp noen nye favoritter:p

Hvor lang tid tok det å få barene! Bestilte for noen dager siden og kna nesten ikke vente!! :D Når jeg bestilte tok jeg sånn 1 og 1, men fikk rabatt når jeg hadde valgt 12 for da va det en "pakke" liksom, kanskje det funker neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte 12 ulike fra Quest Nutrion og fikk verken double choc chunk eller white choc raspberry, to av smakene jeg gledet meg mest til å teste. Fikk en haug av rare smaker jeg ikke har hørt om før. Litt skuffende, det stod tross alt at pakningen skulle inneholde "12 av de mest populære smakene". Jaja, kanskje det dukker opp noen nye favoritter:p

det sto også hvilke barer pakken ikke inneholdt på siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det å få barene! Bestilte for noen dager siden og kna nesten ikke vente!! :D Når jeg bestilte tok jeg sånn 1 og 1, men fikk rabatt når jeg hadde valgt 12 for da va det en "pakke" liksom, kanskje det funker neste gang! :)

Bestilte dem 12.02, hentelappen kom på lørdag 21.02:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte div singlebarer fra quest....com og fikk discount når jeg kjøpte tilsvarende en pakke. Mao er det bare å plukke og mikse. Er dog spent på hva som står som pakkens verdi. Dette kan bli potensielt dyrt :cautious:

ItemSkuQtySubtotal

Choc Chip Cookie Dough - Single Bar PBCCD1 3 $7.17

Double Chocolate Chunk - Single Bar PBDCC1 2 $4.78

White Chocolate Raspberry - Single Bar PBWCR1 2 $4.78

Cinnamon Roll - Single Bar PBCR1 2 $4.78

Cookies & Cream - Single Bar PBCAC1 2 $4.78

Mixed Berry Bliss - Single Bar PBMB1 2 $4.78

Strawberry Cheesecake - Single Bar PBSC1 1 $2.39

Subtotal $33.46

Shipping & Handling $14.95

Discount (Mixed Box Discount) -$4.31

Grand Total $44.10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte div singlebarer fra quest....com og fikk discount når jeg kjøpte tilsvarende en pakke. Mao er det bare å plukke og mikse. Er dog spent på hva som står som pakkens verdi. Dette kan bli potensielt dyrt :cautious:

ItemSkuQtySubtotal

Choc Chip Cookie Dough - Single Bar PBCCD1 3 $7.17

Double Chocolate Chunk - Single Bar PBDCC1 2 $4.78

White Chocolate Raspberry - Single Bar PBWCR1 2 $4.78

Cinnamon Roll - Single Bar PBCR1 2 $4.78

Cookies & Cream - Single Bar PBCAC1 2 $4.78

Mixed Berry Bliss - Single Bar PBMB1 2 $4.78

Strawberry Cheesecake - Single Bar PBSC1 1 $2.39

Subtotal $33.46

Shipping & Handling $14.95

Discount (Mixed Box Discount) -$4.31

Grand Total $44.10

hadde de bare ikke hatt så himla dyr frakt !! åhhh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chocolate Chip Cookie Dough

Terningkast 5

Den beste av de jeg har smakt! God nok til å kunne spises som kos.

Chocolate Brownie

Terningkast 3

Litt kunstig og kvalmende i smaken, og veldig hard. Pleier å varme den ørlittegranne i mikrobølgeovnen før jeg spiser den, bare akkurat nok til at den blir litt mykere å konsistensen. Noen ganger synes jeg den smaker greit, andre ganger orker jeg bare halve.

Cinnamon Roll

Terningkast 2

Har hørt flere si at denne smaker supergod, spesielt oppvarmet, litt som kanelsnurrer — men jeg er dessverre ikke enig. Synes den hadde en litt rar og kornete konsistens, og smaken ble bare ikke riktig for min gane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enig med i artikkelen: "And if you’re worried about a potentially *unthinkable* 20% jump in calories, it’s a net increase from 170 to 204 per bar. 34 calories. Gasp. Breathe. Don’t jump on a treadmill for 3 hours or throw your Quest Bars into a dumpster fire. This changes nothing".

Når det er sagt synes jeg fortsatt det er viktig at det er konsekvenser for feilmerking. Nå er det ikke sikkert at f.eks. Buer eller Quest har spekulert i dette for å gjøre varene mer fitness, og dermed selge mer, men det ville ikke forundre meg heller. Poenget er ikke er ok at opplyst næringsinnhold avviker "relativt mye" fra det faktisk innhold, uanvhenig om det er fiber, kcal eller annet. :)

ETA: Det største avviket er vel at Quest har opplyst om 750% mer fiber enn det i virkeligheten var - temmelig skivebom. Ikke at jeg bryr meg om fiber, men det er ikke poenget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Enig med deg - ting skal ikke feilmerkes, men så tenker jeg samtidig at "shit happends". De har fått analysert barene, og da har alt stemt - så enten er de nye analysene feil, eller så er de gamle det. Det er jo heller ikke sikkert at quest har gjort det med vilje, selv om det er utrolig dumt om de har gjort en så stor bom, som da sier litt om deres kompetanse.

Når alt kommer til alt synes jeg faktisk at questbarer er veldig gode - og den dagen jeg spiste 3/4 stykker la jeg ikke på meg, til tross for omtrent 120kcal ekstra. Jeg kommer heller ikke til å gjøre det om hendelsen blir gjentatt, selv om jeg nå VET om disse ekstra kilokaloriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kapre tråden - men noen som vet hvilke Questbars som IKKE har sjokolade i seg? Jeg er allergisk. Mot kakao. Så kan ikke være kakao/kakaosmør/kakaopulver. Gledet meg veldig til Cinnamon Roll til jeg fant ut at den hadde kakaosmør i seg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kapre tråden - men noen som vet hvilke Questbars som IKKE har sjokolade i seg? Jeg er allergisk. Mot kakao. Så kan ikke være kakao/kakaosmør/kakaopulver. Gledet meg veldig til Cinnamon Roll til jeg fant ut at den hadde kakaosmør i seg. :(

White chocolate raspberry..? Eller er d kakao i hvit sjoko...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kapre tråden - men noen som vet hvilke Questbars som IKKE har sjokolade i seg? Jeg er allergisk. Mot kakao. Så kan ikke være kakao/kakaosmør/kakaopulver. Gledet meg veldig til Cinnamon Roll til jeg fant ut at den hadde kakaosmør i seg. :(

Det står ikke i ingredienslista til Cinnamon Roll at barene inneholder kakaosmør. Ikke på nettsidene til Quest Nutrition iallfall.

http://www.questproteinbar.com/

Andre som i følge denne lista ikke inneholder kakaosmør er:

Vanilla Almond Crunch

Apple Pie

Strawberry Cheesecake

Mixed Berry

Coconut Cashew

Peanut Butter Supreme

Lemon Cream Pie

Peanut Butter & Jelly

Banana Nut Muffin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...