Gå til innhold

Questbar - Favoritt?


FEA

Anbefalte innlegg

DHL kommer mandag formiddag på døren min med en eske protinbarer, den nye med cookies and cream!!

Jeg gleder meg som et barn, skjelver av glede og fatter ikke hvordan jeg skal holde ut helgen :p

Noen som hwr smakt den enda og vil dele erfaringen? Er den god, er den best?

Bør jeg skru ned forventningene og ikke bli enormt skuffa? :p

Den var dødsgod :) minnet meg litt om white chocolate raspberry - bare med oreobiter i stedet for bringebær. Definitivt topp 3 hos meg, og jeg har prøvd alle utenom banana nut muffin. Ble 3 stk på meg ikveld (wups!) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det har kommet en norsk nettbutikk med Questbars.. http://www.muskelproff.no/quest-bar-eske.html Noen som har erfaringer med denne? Skal bestille, og bestiller gjerne fra norsk nettbutikk om den er OK :)

Helt greit at de selger questbar fra norsk nettbutikk.. men 280kr for en pakke+ evt frakt? når du kan få en pakke+noe annet for 200kr fra iherb? Valget er ikke akkurat vanskelig :) Iherb selvfølgelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å trykke på linken din og fikk opp følgende beskjed på pc:

Skadelig nettsted blokkert:

http://www.muskelproff.no/quest-bar-eske.html

Dette nettstedet er rapportert som skadelig.

Vi anbefaler at du ikke besøker dette nettstedet.

Hei Inger-Lise! Det finnes ikke noe skadelig på vår nettside. Muskelproff.no er feilaktig blitt kategorisert som skadelig, og vi er i gang med å få det rettet.

Spørsmål angående vår seriøsitet - Muskelproff.no er den eneste offisielle distributøren av Quest Nutrition i Norge.

Til dere som ønsker å prøve enkeltbarer; Quest Bars finnes nå i flere helsekostbutikker og treningssentre rundt om i landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at de selger questbar fra norsk nettbutikk.. men 280kr for en pakke+ evt frakt? når du kan få en pakke+noe annet for 200kr fra iherb? Valget er ikke akkurat vanskelig :) Iherb selvfølgelig ;)

Akkurat mine tanker også! Iherb selger de til ca 165 kr esken. Er fint at det går an bestille i Norge også selvsagt, men jeg tror det kan bli vanskelig å matche denne prisen. Iherb er jo blitt kjent for mange i Norge nå har jeg inntrykk av, og jeg synes personlig de er utmerket både på priser, utvalg, levering og ikke minst service :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mtp tollen, så er vel grensen der fortsatt på 200kr. Dvs at om man skal bestille seg flere esker, så må man bestille i flere omganger?! Eller deler de opp automatisk for å imøtekomme verdigrensen?

Maks er fortsatt 200kr, men det er fortsatt billigere å betale 200kr for en boks(+noe annet ettersom de ikke koster 200kr) enn å betale 280kr hos en norsk leverandør...

Tror faktisk det vil heller lønne seg å betale flere pk fra Iherb+frakt per stk uansett :) iforhold til hva muskelproff tilbyr, desverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maks er fortsatt 200kr, men det er fortsatt billigere å betale 200kr for en boks(+noe annet ettersom de ikke koster 200kr) enn å betale 280kr hos en norsk leverandør...

Tror faktisk det vil heller lønne seg å betale flere pk fra Iherb+frakt per stk uansett :) iforhold til hva muskelproff tilbyr, desverre :)

Nå var vel egentlig spørsmålet mitt om vi måtte bestille over flere omganger eller om iherb delte opp automatisk for å imøtekomme verdigrensen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de fått Questbars på Sunkost her i Oslo - Apple Pie, Chocolate Fudge Brownie, Chocolate and Peanut, Strawberry Cheesecake og Cinnamon Roll :) Koster 36kr stk - så mye billigere å bestille fra iHerb selvfølgelig, men vil du teste ut smaker funker det jo :)

Hvilken Sunkost? :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et teit spørsmål. Jeg trykte på "check/money order" som betaling på questproteinbar.com. Tenkte jo da på en vanlig regning som følger med pakken, men gikk opp for meg nå at det er visst ikke det de mener :unsure: Fikk en mail om en adresse jeg kunne sende "checken" til.. og ja, jeg har aldri bestilt fra utlander før :oops:

Så hva gjør jeg nå :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min (foreløpige, da jeg har både Cinnamon Roll, White Chocolate Raspberry og Cookies&Cream på vei i posten:oops: ) rangering er

Chocolate Chip Cookie Dough HELT KLART på topp

Double Chocolate Chunk

Chocolate Brownie (synes ikke denne var i nærheten av de over, men ganske god likevel)

Chocolate Peanut Butter (<- veldig skuffet over denne :()

...oppdaterer når jeg får resten av pakkene (kom på at det er greit for meg selv å se min egen rangering, glemmer jo hvordan de smaker etterhvert:X3:)

Update!

White Chocolate Raspberry får etter et par slukte barer delt førsteplass med Ch. Chip Cookie Dough!

Cookies & Cream (forstår ikke hvorfor så mange ble skuffa over denne - den er jo awesome!

Double Chocolate Chunk

Cinnamon Roll

Chocolate Brownie

Chocolate Peanut Butter (Denne får nok fremdeles sisteplass på tross av flere forsøk med oppvarming i mikro og stekeovn osv, men den er GOD altså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et teit spørsmål. Jeg trykte på "check/money order" som betaling på questproteinbar.com. Tenkte jo da på en vanlig regning som følger med pakken, men gikk opp for meg nå at det er visst ikke det de mener :unsure: Fikk en mail om en adresse jeg kunne sende "checken" til.. og ja, jeg har aldri bestilt fra utlander før :oops:

Så hva gjør jeg nå :blush:

Send dem en sjekk, eller send dem en mail og be om å få betale med kredittkort :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...