Gå til innhold

Questbar - Favoritt?


FEA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Update!

White Chocolate Raspberry får etter et par slukte barer delt førsteplass med Ch. Chip Cookie Dough!

Cookies & Cream (forstår ikke hvorfor så mange ble skuffa over denne - den er jo awesome!

Double Chocolate Chunk

Cinnamon Roll

Chocolate Brownie

Chocolate Peanut Butter (Denne får nok fremdeles sisteplass på tross av flere forsøk med oppvarming i mikro og stekeovn osv, men den er GOD altså!)

Du har helt lik rangering som meg! Bortsett fra at du har smakt flere. Jeg lurer på å bestillte Double Chocolate Chunk - hvordan er den i forhold til Cookie Dough f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt lik rangering som meg! Bortsett fra at du har smakt flere. Jeg lurer på å bestillte Double Chocolate Chunk - hvordan er den i forhold til Cookie Dough f.eks?

Så gøy ;-) Double Chocolate Chunk er kjempegod, eneste er at jeg synes jeg kjente litt mer kunstig ettersmak på den enn på de andre. Men selve smaken er veldig god;-) liker riktignok best de med biter av noe inni (som du ser av rangeringen min, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er questbars på smak, sammenliknet med atkinsbarer? Jeg synes mange atkinsbarer kan smake ørlitegrann kunstig, men det kommer kanskje av søtningsstoffene som er brukt. Og questbars er uten kunstig søtning, am I right?

jeg ville sammenlignet atkins og quest med tysk julekalender sjokolade og freia melkesjokolade...

har smakt 12 av 15 til nå... jeg likte alle bortsett fra de med bær i, det ble for syrlig for meg. sjokoladevariantene er noe salte og kanskje, men satan.. double chocolate chip er som sjokolade i mine øyne ( pluss litt salt )

og jeg likte forsåvidt atkins før jeg tester quest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville sammenlignet atkins og quest med tysk julekalender sjokolade og freia melkesjokolade...

har smakt 12 av 15 til nå... jeg likte alle bortsett fra de med bær i, det ble for syrlig for meg. sjokoladevariantene er noe salte og kanskje, men satan.. double chocolate chip er som sjokolade i mine øyne ( pluss litt salt )

og jeg likte forsåvidt atkins før jeg tester quest.

Takk for svar! Da blir det quest denne gangen. Kanskje jeg skal teste noen av de med bær i dag, for jeg liker jo alt som er syrlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, kakedeig er jo ikke den verste smaken? ;)

Anyways, fordi de har kakedeigkonsistens bruker jeg å steke de i 3-6 minutter i ovnen. "Kjeks" eller "cookies" ettersom hvor lenge man steker de :) De er mye bedre da!

Husker når jeg bodde i California, da var akkurat is med ferdig iblandet kakedeig kommet i butikken. Praktisk så slapp man å blande selv:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...