Gå til innhold

Questbar - Favoritt?


FEA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken tok du? *dilemma* Har aldri bestilt derifra før.. er leveringstiden lang? og er det slik man får deeen regningen på toll?

Bestilte den nye, Cookies & Cream! :) I tillegg til favorittene mine Strawberry Cheesecake, Double Chocolate Chunk og Cinnamon Roll. Jeg bestiller alltid med DHL Express-levering, fordi det kun tar et par dager og da kommer pakken på døren :) Koster 4 dollar mer enn vanlig forsendelse, men de få gangene jeg har brukt Global Priority det har jeg måttet vente i over en måned + at barene var knallharde da de kom frem.. Så anbefaler Express, selv om det er hakket dyrere :) Du må ikke betale toll med mindre verdien på innholdet overstiger 200 NOK. Så må dessverre dele opp bestillingene om du vil kjøpe flere pakker om gangen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min (foreløpige, da jeg har både Cinnamon Roll, White Chocolate Raspberry og Cookies&Cream på vei i posten:oops: ) rangering er

Chocolate Chip Cookie Dough HELT KLART på topp

Double Chocolate Chunk

Chocolate Brownie (synes ikke denne var i nærheten av de over, men ganske god likevel)

Chocolate Peanut Butter (<- veldig skuffet over denne :()

...oppdaterer når jeg får resten av pakkene (kom på at det er greit for meg selv å se min egen rangering, glemmer jo hvordan de smaker etterhvert:X3:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chocolate Peanut Butter (<- veldig skuffet over denne :()

Prøvd å ta Chocolate Peanut Butter i mikroen? :) Jeg syntes også den var j**vlig når jeg smakte den første gang, men døødsgod etter å ha varmet den, og gjerne servert sammen med is og litt peanøtter:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er questbar ok å spise i hverdagen? eller noe man bør bare spise i helgene? er det ok som mellommåltid??

Kommer helt an på kostholdet ditt ellers og målene dine :) De inneholder jo ikke særlig mye kalorier; alt fra 160-220 pr bar hvis jeg ikke tar helt feil. Skal du ned i vekt er det jo bare til å passe på at du totalt ikke kommer i kalorioverskudd i løpet av dagen. Skal du opp i vekt/bygge muskler etc er de helt supre å spise i tillegg til vanlig mat - smaker godt, mye protein + litt ekstra kalorier :) Selv bruker jeg dem både som mellommåltid, som dessert og delt opp i biter som snacks - både til hverdags og i helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookies of cream er absolutt favoritten - kjøpte en boks i helgen (bor i USA) og nå har jeg en bar igjen fra den :p har heldigvis to bokser til på vei. Ellers liker jeg double chocolate chunk, peanut butter og cookie dough.

Bestilte den nye for to dager siden - gleder meg til å teste:hungry: :)

Forventningene stiger i heimen her :D Pakke er på vei til meg også :)

Egentlig litt rart at man kan bli SÅ entusiastisk over en proteinbar, haha :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventningene stiger i heimen her :D Pakke er på vei til meg også :)

Egentlig litt rart at man kan bli SÅ entusiastisk over en proteinbar, haha :whistle:

Samme her!! Har sikkert sjekket DHL 10 ganger i dag for å se hvor langt den har kommet. Haha. "Departed Facility in LOS ANGELES GATEWAY - USA".. Håper den kommer imorgen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å ta Chocolate Peanut Butter i mikroen? :) Jeg syntes også den var j**vlig når jeg smakte den første gang, men døødsgod etter å ha varmet den, og gjerne servert sammen med is og litt peanøtter:love:

Har ikke prøvd det, så jeg kan kanskje gi den en sjanse med det ;) Prøvde riktignok en oppskrift jeg fant link til her på forumet, med Chocolate PB som "kakebunn"(altså den må stekes i ovnen i noen minutter), og noe peanøttsaus oppå med hakka peanøtter til topping. DET var godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd det, så jeg kan kanskje gi den en sjanse med det ;) Prøvde riktignok en oppskrift jeg fant link til her på forumet, med Chocolate PB som "kakebunn"(altså den må stekes i ovnen i noen minutter), og noe peanøttsaus oppå med hakka peanøtter til topping. DET var godt :D

signerer deg. den er ikke god nård en er kald og stiv...pleier å oppbevare den i et varmt rom, eller gni den gode mellom hendene før jeg åpner den. DA er den faktisk en av de beste, syntes jeg!! på jobb kan jeg også legge den rett ved siden av en rykende kaffekopp for å mykne den litt opp. prøv det, og gled deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

signerer deg. den er ikke god nård en er kald og stiv...pleier å oppbevare den i et varmt rom, eller gni den gode mellom hendene før jeg åpner den. DA er den faktisk en av de beste, syntes jeg!! på jobb kan jeg også legge den rett ved siden av en rykende kaffekopp for å mykne den litt opp. prøv det, og gled deg :)

Da er det fremdeles håp for den - jeg ble så utrolig skuffa siden jeg elsker peanøtter, og ikke minst kombinasjonen sjokolade/peanøtter :love: Det jeg nettopp skrev nå bekrefter vel i høyeste grad det du sier om engasjementet over disse barene:p Men det er jo flott det - å kunne bli engasjert over små ting i hverdagen, i guess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!! Har sikkert sjekket DHL 10 ganger i dag for å se hvor langt den har kommet. Haha. "Departed Facility in LOS ANGELES GATEWAY - USA".. Håper den kommer imorgen :rolleyes:

Håper den er trygt på vei fra den andre siden av dammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DHL kommer mandag formiddag på døren min med en eske protinbarer, den nye med cookies and cream!!

Jeg gleder meg som et barn, skjelver av glede og fatter ikke hvordan jeg skal holde ut helgen :p

Noen som hwr smakt den enda og vil dele erfaringen? Er den god, er den best?

Bør jeg skru ned forventningene og ikke bli enormt skuffa? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...