Gå til innhold

Operasjon Tøffe Jenter


Tor

Anbefalte innlegg

Godt nyttår alle sammen!

Jeg er på utkikk etter 2 jenter/damer som er klar for en treningsrelatert utfordring. Alt jeg krever er at dere er disiplinerte, kan avse 5 til 10 minutter av treningen deres og ikke er redd for å prøve nye ting relatert til kroppsvekt-trening. Du behøver ikke være supersterk eller noe fitnessdronning, men å ha godt kjennskap til kroppen din og dens egenskaper er å foretrekke. Alt sammen blir dokumentert og den lille delen av treningen dedikert til dette formålet er lagt opp av meg til dere. Individuell oppfølging og motivering, jeg garanterer at alle kommer til å nå målet som i seg selv er så enestående stilig at dere vil aldri angre på at dere ble med på noe slikt!

Helst ser jeg etter personer i oslo-området pga organisering, men er du virkelig dedikert og har godt kjennskap til kroppen din å dens egenskaper så ser jeg ingen problemer.

Spm? eventuelt, hvem er med? :D

Forresten har jeg 3 kandidater klare på målstreken, og mangler bare to til, så første mann til mølla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

det var kjappe svar!

Det er mulig jeg kan få til dere som svarteher, men iallefall ikke flere. Sattser på tett oppfølging for best mulig resultater jeg sender dere en liten pm asap med mer info slik at dere endeli kan svare o dere har lyst eller ikke ;)!

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steike for en feedback! Nå tror jeg det meste er fylt, men om noen trekker seg så plukker jeg ut :) fitnessbloggen har hvertfall et godt antall tøffe jenter, det skal ingen si noe på ;)

Blir også gjerne med på en utfordring.. Du kan jo lage flere utfordringer for oss:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...