Gå til innhold

Spørsmål om Olympisk Vektløfting?


Fredrik Gyllensten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjentar sukessen og setter opp nok en workshop med innføring i Olympisk Vektløfting i løpet av noen uker.

Lyst til å delta? Sjekk http://fredarn.com/blogg/2014/03/19/ny-workshop-innforing-i-olympisk-vektlofting-april-2014/

Det står foreløpig mellom tre datoer, så gi meg gjerne beskjed om hvilken dato som passer for deg!

12-13. april 2014

ELLER

19-20. april 2014

ELLER

26-27. april 2014.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Is this real life? Klokov på CrossFit-seminar? Ingen flere likes til han på youtube i hvert fall.

Han skal ha seminar på CF senteret, Åsane 17. april.

Hva er problemet med at det er på et crossfit senter? Utsyret er som regel veldig bra og det er vel positivt at teknikk er i fokus blant crossfittere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is this real life? Klokov på CrossFit-seminar? Ingen flere likes til han på youtube i hvert fall.

Hvis du har fulgt med på youtube og insta så ser du at han ofte trener vektløftingsinspirerte crossfitøkter. Sikkert ikke mange vektløftere (enda) som tør å innrømme det, men crossfit har faktisk gjort vanvittig mye for å gjenopplive idretten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skal ha seminar på CF senteret, Åsane 17. april.

Hva er problemet med at det er på et crossfit senter? Utsyret er som regel veldig bra

Han skal ha seminaret i de nye lokalene til crossfitsenteret, hvor de nettopp har fått inn masse splitter nytt utstyr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dato for min neste workshop bestemt:

Datoen blir 26-27. april, og jeg håper alle som meldte sin interesse for denne datoen blir med! :)

PS: Om du ikke kan være med på denne datoen og ønsker beskjed neste gang jeg avholder workshop, gi meg beskjed om dette så skriver jeg deg opp på en kontaktliste for neste workshop.

KURSINNHOLD:

Lørdag 26. april gjennomgår vi teori først, også vil vi under praksisdelen gå gjennom viktige støtteøvelser som vil gi dere et grunnlag for å kunne kjøre fulle rykk og støt.

Søndag 27. april blir det først en liten oppsummering fra teorien på lørdagen, så en oppvisning, også er det deres tur til å trene skikkelig vektløfting.

På lørdag bringer jeg inn Torstein Dæhlin for å hjelpe meg med coachingen. Han jobber som PT, og har ansvar for trenerutdannelsen til Vektløfterforbundet. Han er et flott tilskudd både til den teoretiske delen, og til coachingen av øvelsene vi skal kjøre under praksisdelen.

Yngve Apneseth er med på søndagen. Yngve er selv en av landets beste vektløftere, samt coach for flere gode løftere. Yngve har et veldig godt øye for tekniske detaljer, og blir et flott tilskudd når dere på søndagen skal få trene på rykk og støt (Snatch og Clean & Jerk).

Jeg ser fram til å møte dere alle! Dette blir gøy! :)

Vennligst send meg følgende informasjon så fort som mulig:

- Fullt navn.

- Fødselsdato.

- Adresse.

- Tlf. nr.

- E-post.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til å ble sterkere "over head" i støt og rykk?

Jeg kjører mye pushpress bak nakke, både "støtgrep" og "rykkgrep".. Kickstøter og militærpress er med..

men sliter mye med etterpress i støt, og når jeg tar imot stanga i rykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...