Jump to content

Gittiamo

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeg har hatt best effekt av både styrke og kardio (og mobilitet) med hovedvekt på styrke. Men løper eller spinner minst en gang i uka også. Har tro på at variasjon er viktig for helheten.
  2. Gittiamo

    Spagaten

    Kino har en god del tips for å åpne opp hoftene. Hun har mange små videoklipp med instruksjoner og tips - http://www.kinoyoga.com/category/blog/yoga-poses/
  3. Små bokser med bønne- og kikertblanding. Genialt å ha i de fleste middagsretter og salater. Har aldri sett de her i Norge, så hamsterer slike bokser (firkanta pappbokser) når jeg er over grensa.
  4. Bruker Shapelink. Var det jeg fant av dagbøker når jeg skulle opprette en. Har flere venner her inne også, som logger. Gøy å kjempe litt om "flest treningstimer" mot disse.
  5. Kjøper denne på helsekosten og tar ca 3000 IE hver dag - http://soma.no/produkter/d3-vitamin/ Jeg har merket bare positiv effekt av dette og kan ikke fatte at jeg ikke har gjort dette før.
  6. Ingen vektløfter her. Jeg er fortsatt for fersk i dette. Men jeg håper jeg kan få noen konkrete mål i løpet av året. Da primært på markløft, knebøy og skulderpress. Og ja jeg MÅ klare 5 pull-ups også (herpa en skulder for en del år siden, og den har endelig begynt å funke igjen) Noe jeg skal klare, er å gå i bro og gå opp i hodestående uten støtte/hjelpemidler. Aller helst håndstående også. Skal ned i spagaten også. Jeg er der nesten. 25 år siden sist jeg klarte dette. Løpe mila på en time, er også innafor. Jeg er ingen løper, men jobber med teknikken.
  7. Hei. Jeg kjenner meg igjen i din beskrivelse. Jeg fikk dette av dårlig løpeteknikk og løping i nedoverbakke. Gikk til legen, men han bare fnøys av hele saken, så der var det ikke mye hjelp å få. Så jeg begynte å trene yoga, og trene mer på løpeteknikk, og det har hjulpet meg veldig. Nå har jeg ingen plager med dette lengre.
×
×
  • Create New...