Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Godt å høre at du har tenkt godt igjennom dette på forhånd :) forestiler meg at å ha det jævlig en periode , med sulting og svømming i isbad og nattmarsjering og allslags ubehageligheter; kan være smart å ha unnagjort i forkant :)

Holder på, holder på ;)

Fortsetter under...

I løpet av 2014 har jeg tenkt å komme meg etter fødsel, og har sikkert helt teite mål på:

Benk: 60 kg

Mark: 110 kg

Bøy: 100 kg

Pullups: 8

Skulderpress med manualer: 20 kg

Men hey, man kommer ikke noe vei her i livet om man ikke har noe å strekke seg etter ;)

Hei!

Mange bra mål her på forumet:)

Mitt mål er å få tilbake gleden ved styrketrening og komme ned på 1:30:00-tallet på halvmaraton!

I tillegg vil jeg spise passende mat for å nå mine mål uten å la det gå på bekostning av mat- og matlagningsglede:)

Generell styrke, intervalløp og lengre løpeturer etterhvert vil være fremgangsmåten nå i vår.

Lykke til alle sammen:)

Pialates

Ingen vektløfter her. Jeg er fortsatt for fersk i dette. Men jeg håper jeg kan få noen konkrete mål i løpet av året. Da primært på markløft, knebøy og skulderpress. Og ja jeg MÅ klare 5 pull-ups også (herpa en skulder for en del år siden, og den har endelig begynt å funke igjen)

Noe jeg skal klare, er å gå i bro og gå opp i hodestående uten støtte/hjelpemidler. Aller helst håndstående også. Skal ned i spagaten også. Jeg er der nesten. 25 år siden sist jeg klarte dette.

Løpe mila på en time, er også innafor. Jeg er ingen løper, men jobber med teknikken.

• 1 måned senere...

Annonse

Flott tråd, her var nok ein stad å hente inspirasjon :)

I løpet av våren siktar eg meg inn på:

- 20 pull-ups (med nøytralt grep, då dette heilt klart er greiast å gjennomføre på door gymen min)

- 70 kg i benkpress

- Å klare å synest at beintrening er like artig som armtrening, og deretter få heftig framgang der også.

Ja, og så har det artig, sjølvsagt. Elles ser eg jo ikkje noko poeng i dette.

67, 5kg i press, 152.5 kg i bøy, 167.5 kg i mark, 3 pullups, 80 kg i støt og 60 kg i rykk.

Nei vent! Hold the interwebs! Her trengs det en oppdatering!

Nye mål;

70kg i press, 165kg i bøy, 175kg i mark, 3 pullups, 80kg i støt og 60 i rykk.

Annonse

Aurelius 70kg i benk? Hæ.

500+ på 83.

^What he said, du har jo 70X5 på første siden i loggen!

Nei, PRESS. Press=!Benk. Benk er benk, press er press.

Eller for å være presis, stående skulderpress med vektststang.

blablabla

På tide med nye mål ser jeg. Blir i kg denne gangen. Langtidsmålet er fortsatt det samme.

Benk: 75kg

Frontsquat/bøy: 100kg/90kg

Hip thrust: 120kg

Klare muscle up

(Mark: 170kg kanskje?)

Har ikke noen spesifikke mål på clean&jerk og snatch, tenker målet der er å få teknikken til å sitte perfekt. + stå på en hand på kb

Edit: kom på at jeg før jul hadde et mål om å stå på en hånd på en kettlebell, så det må vell og på lista

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...