Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg feil omgangskrets! I min omgangskrets er alkohol med på matbudsjettet, men man går over fra karbonadedeig til kjøttdeig før man slutter å kjøpe øl ;)

Ja, det er visstnok mest vanlig med den prioriteringen der blant folk.. Høres nemlig ikke direkte ukjent ut ;)

Men dere får ta en Sandra og møte noen herfra på en "gå-tur-med-hunden"-date :p

Men dere får ta en "Sandra" og møte noen herfra på en "gå-tur-med-hunden"-date :p

Seriøst. Om noen vil være med på å gå på tur med hund eller trening, så er jeg med - de fleste her inne har verdiene i behold, så om de har en fin personlighet i tillegg ville det ikke vært meg imot å møte noen. Så jenter - send en PM om dere liker labradorer og romaskiner i stua ;) Og gutter...sjekk om jeg er desperat nok om et halvt år eller noe :p

Annonse

Seriøst. Om noen vil være med på å gå på tur med hund eller trening, så er jeg med - de fleste her inne har verdiene i behold, så om de har en fin personlighet i tillegg ville det ikke vært meg imot å møte noen. Så jenter - send en PM om dere liker labradorer og romaskiner i stua ;) Og gutter...sjekk om jeg er desperat nok om et halvt år eller noe :p

Labrador= bra! :D Retrievere it is! Har selv verdens nydeligste flat :)

Men ja, å møte noen herfra er jo verdt et forsøk da :p Mange flotte mennesker her inne slik jeg ser det ;)

Eg e singel nå etter et 7 års langt samboerskap,trives forsåvidt med å være litt alene nå ,men savner en god armkrok:)Håper å treffe en kjekk,herlig og snill mann som får meg til å le,en eg føler eg kan vær meg sjøl 100% med,en som liker mine rare sider og som er til å stole på...:) ulempa er at hvis eg virkelig liker en,så tar det tid før den personen får se hvordan jeg faktisk er.Er ganske sjenert i begynnelsen og da kan jeg virke "rar" på mangen..sier mye rart og blir veldig fort nervøs..hehe..

Annonse

Singelfest... kan det finnes noe mer kleint? Det er vel lite som er så elskverdig som om når noen prøver å sette deg opp mot noen andre på en fest mens de gjerne tar initiativet til samtaleemner mellom deg og den andre ala "X liker også å lese bøker om y".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...