Gå til innhold

imponert over katrine sørlands låne-rumpe?


Miss Iron

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun sier hun har prøvd å trene seg til "større rumpe"...

Jeg bør vel kanskje passe meg litt her nå, men basert på hennes tidligere yrker så er det jo grupper som har vist en ekstremt mangelfull forståelse av konseptet trening der man er "redd" for å få synlige muskler.

Tviler sterkt på at knebøy og hip-thrusts har stått høyt i kurs.

Meeeen, når det er sagt... Jeg har vært for naiv til å forstå at sånne fake-rumper faktisk finnes... Tror jeg må prøvekjenne det som ser ut som imponerende rumper fra nå av, bare for å være sikker på om jeg skal være imponert eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deler av denne dokumentaren der hun skal slanke seg inn i en size 0, og det var ikke mye igjen av henne før prosjektet ble avbrutt.

http://www.kk.no/915827/kathrine-sorland-det-var-stas-aa-faa-smalere-midje

http://www.side2.no/underholdning/article3617190.ece

I følge disse artiklene består treningen hennes mest av løping og styrketrening med strikk:

"Modellen liker å løpe på Nesøya i 30-40 minutter og gjerne trene styrke med strikk hjemme annenhver dag."

"Løpeturen er over. Nå er det klart for en dose styrketrening – med strikk

- Strikk er både enkelt og effektivt, og lett å ha med i kofferten når jeg er på reise. Jeg kjører gjennom et program med 4-5 øvelser i entreen hjemme rett etter løpingen, forteller Sørland.

Rumpe og lår

Hun har satt sammen sitt eget program for ulike muskelgrupper: biceps, skuldre, rygg, bryst og knebøy.

- Knebøyene er for det vi kvinner har litt ekstra omtanke for- rumpe og lår. Det er tungt å henge lenge slik, men det betyr vel at de virker slik det skal, sier Sørland .

Etter 20-30 minutter er hun gjennom 12 repetisjoner og tre runder på hver muskelgruppe."

http://www.dn.no/dnaktiv/article2365528.ece

http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article742286.ece

Ikke akkurat noe som er særlig effektivt for å bygge litt rumpe hvertfall.

Edit: Høres det ut som hun forveksler knebøy med det å sitte i hockey-stilling..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun er tøff som viser fram jukserumpa på den måten og sier rett ut at hun har flat rumpe. (y) Og så er jeg litt irritert over alle her inne som disser alle som ikke har klart den smale oppgaven å trene seg opp til DAT ASS (første og siste gangen jeg bruker det uttrykket!)

sant nok :) viktig å tenke på at ikke alle har målsetninger om å konkurrere i fitness. Dama har jo utrettet mye i modellverdenen, som er hennes primære fokus :) og modeller med mye rumpe får ikke like lett jobber som x-life-instagram-jentene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, hun er jo tynn naturlig. Og som hun sier hadde moren også dette problemet, samt hun kjøpte jo denne trusa av en grunn = fordi hun ØNSKER mer rumpe. Det blir litt dumt å skulle ''mobbe'' henne, eller snakke stygt om treningen hennes pga det. Hun er jo ydmyk nok til å vise den frem og fortelle om det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart, noen har ikke genetikken til å få "dat ass" enkelt, og noen får den for omtrent ingenting.

Og jeg ser absolutt ikke problemet med da å bruke den "juksemetoden".

Men det å snakke stygt om treningen hennes, når hun sier hun spesifikt har jobbet for å få rumpe... og treningen hennes veldig tydelig sier at hun ikke har det, det synes jeg skal være lov.

Det er ikke noe negativt i det, synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knebøy har visst alt å si for rumpestørrelse.

Fra jeg begynte å trene knebøy i januar med 3x5x45 kg til jeg nå trener med 3x5x97,5 kg, så gikk jeg fra fraværende rompe til å få rompe for første gang i mitt 33 år gamle liv :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...