Lame Nordstrom Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 I tillegg til de gamle favorittene markløft og weighted chins, har jeg begynt å få sansen for close grip bench og frontbøy. Frontbøy er mye sikrere enn knebøy ettersom det ikke er stativ og sikkerhet på den billigplassen jeg trener. Hvis jeg feiler i knebøy og detter bakover dreper jeg han som sitter og tar nedtrekk, hvis jeg detter forover dør jeg. Så da kjører jeg heller frontbøy Siter
Sondre Aalbotsjord Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Flatbenk/skråbenk med manualer. Siter
Lappen Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Markløft og stående roing! Flies er også favoritt for tiden. Digg å kjøre etter benk, få strekt skikkelig i brystmuskulaturen og ikke minst, pumps Siter
Bambi Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Knebøy tror jeg er min favoritt! Den er vond, men får et kick av at den er så effektiv:) Har ganske nylig startet med markløft, tror den er en kandidat til å bli den nye favoritten;) Tar ikke så mye der foreløpig, men den er gøy! Siter
DukeNukem Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 frontbøy, markløft, smalbenk og stangroing. Siter
Christoffer Solli Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Benk fordi 4 sett på 130 gikk strålende bra! ellers går det mye på skråbenk under favoritter. Siter
Melo Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Umulig å velge en favoritt, kommer helt ann på formen. Hvis øvelsen går dårlig en dag er det hat øvelse, og omvendt. Siter
MarenH Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Har skrevet noe annet tidligere, men sånn er det å få ny favorittøvelse! Dips på benk og knebøy er mine nyee favoritter! Siter
wingeer Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Ingenting er så gøy som rykk når formen sitter. Ellers er jeg også en sucker for knebøy/frontbøy. Siter
Ole-Morten Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Må nesten være franskpress og Skråbenk med hantler. Digge øvelser! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.