Gå til innhold

Favorittøvelse?


Mette Haugen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

pull ups og chin ups! Er så herlig den følelsen man får når en kan løfte seg selv fra bakken :wub::D

Legger meg i trening for å klare det jeg oxo.Sliter litt med at jeg blir låk i skuldrer å nakke:meh:.

Klarer å løfte 42 kg av meg selv nå ,så jeg har litt igjenn.

Tok det lang tid før du klarte det uten hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger meg i trening for å klare det jeg oxo.Sliter litt med at jeg blir låk i skuldrer å nakke:meh:.

Klarer å løfte 42 kg av meg selv nå ,så jeg har litt igjenn.

Tok det lang tid før du klarte det uten hjelp?

Ting tar desverre litt tid, men du er nok ikke langt unna!

for å være helt ærlig så aner jeg ikke hvor lang tid jeg brukte på og egentlig få de til, ettersom jeg aldri egentlig hadde gjort hverken chin ups eller pull ups da jeg prøvde de ordentlig for første gang, også bare gikk det liksom. klarte 3 av den varianten med håndflatene mot deg og bare 1 av den med håndflatene vekk fra deg første gangen jeg prøvde, og siden da har antallet økt betraktelig:D Hadde da trent kampsport i 3 år og trent styrke seriøst ( så seriøst det går ann å få det til uten et treningsstudio) i cirka ett år kanskje?? :huh: Så aner ikke helt nøyaktig hva det var/er som gjorde at jeg egentlig klarte det den første gangen, desverre... :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting tar desverre litt tid, men du er nok ikke langt unna!

for å være helt ærlig så aner jeg ikke hvor lang tid jeg brukte på og egentlig få de til, ettersom jeg aldri egentlig hadde gjort hverken chin ups eller pull ups da jeg prøvde de ordentlig for første gang, også bare gikk det liksom. klarte 3 av den varianten med håndflatene mot deg og bare 1 av den med håndflatene vekk fra deg første gangen jeg prøvde, og siden da har antallet økt betraktelig:D Hadde da trent kampsport i 3 år og trent styrke seriøst ( så seriøst det går ann å få det til uten et treningsstudio) i cirka ett år kanskje?? :huh: Så aner ikke helt nøyaktig hva det var/er som gjorde at jeg egentlig klarte det den første gangen, desverre... :mellow:

Kampsport...ja :)Da er jo du vandt til å bruke armene myyyyye:cry::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frivending, arnoldpress og enarms hantelroing for tiden.. Men kommer egentlig mest an på hva jeg føler meg sterk i! :-P

Alltid glad i knebøy, men akkurat nå har fremgangen stagnert og det er mye morsommere med øvelser som bare øker og øker for hver trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Definitivt benkpress grunnet er vel en av de "store" jeg har fått "god" teknikk på. Og er rått å kjøre den!

Ellers må det være triceps pulldowns ellerno!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...