Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Dere som spiser mye peanøttsmør :love:, liker dere crunchy eller creamy fra Green Choice best? Jeg har alltid spist creamy til nå, men tenkte å prøve crunchy og syns denne var veldig grov og ekkel i smaken.. Creamy var litt søtere på en måte. Flere som har opplevd det? :)

Fortsetter under...

Skrevet
  "Felicie skrev:
Hei! Dere som spiser mye peanøttsmør :love:, liker dere crunchy eller creamy fra Green Choice best? Jeg har alltid spist creamy til nå, men tenkte å prøve crunchy og syns denne var veldig grov og ekkel i smaken.. Creamy var litt søtere på en måte. Flere som har opplevd det? :)

Disse to produktene, bortsett fra grovheten, er vel identiske? :)

Skrevet
  "Felicie skrev:
Syntes de smakte forskjellig jeg.. hmm

Da har du nok blitt lurt av konsistensen :)

99,3 prosent peanøtter i begge. Litt tilsatt havsalt

Pr. 100 gr.

Energi625/2590

Karbohydrater: 13

Protein: 29

Fett: 52

Annonse

Annonse

• 1 måned senere...
Skrevet
  "Felicie skrev:
Et spørsmål til; peanøttsmør i kjøleskapet eller ikke? Liker det litt kaldt, men det blir ganske hardt og vanskelig å få ut i kjøleskapet :p

Det er best romtemperert syns jeg, men det står på glasset til Green Choice at det er holdbart i 3 mnd etter åpning og at det skal oppbevares i kjøleskap. Men det er nok ikke problem å oppbevare det i romtemperatur, vil tro de fleste spiser det opp leenge før det går gått tre mnd:)

Skrevet
  "Kari73 skrev:
Det er best romtemperert syns jeg, men det står på glasset til Green Choice at det er holdbart i 3 mnd etter åpning og at det skal oppbevares i kjøleskap. Men det er nok ikke problem å oppbevare det i romtemperatur, vil tro de fleste spiser det opp leenge før det går gått tre mnd:)

Husk at mettet fett er rimelig stabile saker, og at det nok er et og annet konserveringsmiddel oppi.

Produsenten er lovpålagt å inkludere en datostempling for å få lov til å selge det, for å unngå at idiotforbrukere er idioter.

Dessuten, blir det harskt vil du merke det;)

Skrevet

Jepp, merker fort om det er harskt! Tror ikke det er konserveringsmiddel i det til Green Choice. Da skulle det vel stått i innholdsfortegnelsen. Der står bare ristede peanøtter 99.3% og havsalt. Men salt brukes jo til konservering da.. Mitt glass rekker omtrent en uke.. Riskaker med peanøttsmør og nugatti.....

Skrevet

Hmm, syns det er godt at det er kaldt når jeg har det oppi frokostblanding og sånn :) Jaja, er jo bare å ta det ut litt før om jeg trenger det mykt. Og drep meg gjerne nå.. men creamy er best! Hehe :love:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...