Gå til innhold

Utfordring: 100x100 Knebøy


Kaasa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da utfordrer jeg ;) 50x50 på oss damer, samme tid. Kjører på i morgen!

Greit at dere må ned i vekt, men ikke faen om dere slipper unna med halvparten av repsa. 50 reps er ikke så stress. De restrerende 50 gir deg svaret på om du er mentalt syk i hodet, eller ikke.

Ja, til at dere joiner, ja til at dere kan velge vekt selv, ja til 100 reps til dere også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at dere må ned i vekt, men ikke faen om dere slipper unna med halvparten av repsa. 50 reps er ikke så stress. De restrerende 50 gir deg svaret på om du er mentalt syk i hodet, eller ikke.

Ja, til at dere joiner, ja til at dere kan velge vekt selv, ja til 100 reps til dere også ;)

Sorry, mente 100 reps! Satt akkurat å tenkte på at jeg kom til å slite ved det sjuende settet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk nylig en utfordring av en kompis kalt for 100X100 knebøy. Jeg gjennomførte den i dag og det er den tyngste beinøkten jeg har hatt på flere måneder (kunne nesten ikke stå oppreist etterpå). Derfor tenkte jeg å utfordre dere på FB til å prøve det samme.

Reglene er som følger:

- Knebøyene skal utføres med stang hvor samlet vekt er 100 kg.

- Du skal gjennomføre 10 sett med 10 reps i hvert sett.

- Tid på å gjennomføre et sett + hvile er 2 min. Det vil si at samlet tid på utfordringen vil være mellom 18-19 min. (Jeg gjennomførte på 18:48)

- Alt skal være naturlig så drakter, belter, knee straps og spotter skal helst ikke brukes.

Noen som tar utfordringen?

[ATTACH]113454[/ATTACH]

Det MÅ prøvest! Betyr det at dersom jeg starter på 00.00, så skal sett nr 2 begynne på 02.00 - sett 3 på 04.00, 4 på 06.00 osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde en slik økt for et par år siden og det slett ikke noe gøy. 100 på stange 10 reps x 10 sett. 30 sek pause. Det værste var faktisk pumpen i korsryggen... Ellers hadde jeg 25 reps på 115 kg for enda flere år siden, men det resulterte i MR av skallen og en treingfri uke så det prøver jeg ikke igjen med det første. Ikke så bra sammenliknet med Plyo og Baliba, men skryter litt av det av og til uansett:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en slik økt for et par år siden og det slett ikke noe gøy. 100 på stange 10 reps x 10 sett. 30 sek pause. Det værste var faktisk pumpen i korsryggen... Ellers hadde jeg 25 reps på 115 kg for enda flere år siden, men det resulterte i MR av skallen og en treingfri uke så det prøver jeg ikke igjen med det første. Ikke så bra sammenliknet med Plyo og Baliba, men skryter litt av det av og til uansett:blush:

Så du tok 10x10 med 100kg på under 10 minutter... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...