Gå til innhold

Utfordring: 100x100 Knebøy


Kaasa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du ser på menneskekroppen, så vil du se at lårene til de aller fleste er en del større enn armer og bryst. Lårene er også designet for å være en god del mer utholdene enn armer og bryst (Derfor går vi på dem og ikke på hendene)

Da kan jeg forklare litt sakte til deg hva jeg mente med utrykket discoboler kjære Tamadeus.

Det finnes ganske mange som kun trener overkropp og med knallhardt fokus på hvor mye man tar i benkpress.

Mange av disse tar mer i benkpress enn i knebøy uansett hvor feite lår de måtte ha.

Det var forøvrig en spøk lagt til på slutten av spørsmålet/utfordringen.

Tar DU utfordringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg forklare litt sakte til deg hva jeg mente med utrykket discoboler kjære Tamadeus.

Det finnes ganske mange som kun trener overkropp og med knallhardt fokus på hvor mye man tar i benkpress.

Mange av disse tar mer i benkpress enn i knebøy uansett hvor feite lår de måtte ha.

Det var forøvrig en spøk lagt til på slutten av spørsmålet/utfordringen.

Tar DU utfordringen?

Jeg bygget forsåvidt bare videre på spøken din, men det er ikke alle discobolere som tåler å bli tullet med, det er jeg fullt klar over =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...