Gå til innhold

Hva betaler du for personlig trener?


Naranja

Anbefalte innlegg

Hva betaler du for en time med personlig trener?

Om du vil, nevn gjerne også hvor du trener, hvem du trener for, hvor lenge du trener av gangen, pakkepris om du har det o.l. relatert til temaet.

En undersøkelse jeg gjør av ren nysgjerrighet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coaching » Børge Fagerli

"Basic: 4 ukers varighet.

3 900,-

Jeg anbefaler at du vier minst en hel måned til å komme i gang med konseptet mitt. Jeg utvikler en basisstrategi, og du vil få integrert de viktigste metodene og mentale prosessene for å kunne klare deg videre på egenhånd hvis det er ønskelig. Det er her grunnlaget legges for all videre trening, kosthold og mental utvikling.

Videre oppfølging etter Basic tilbys for 20% rabatt, tilbudet gjelder opptil 3mnd etter avslutning:

3120,- pr mnd

Transformation: 12 ukers varighet.

9 800,-

Ønsker du å fortsette samarbeidet med meg mot enda høyere nivåer anbefaler jeg at du investerer i 3 måneder. Jeg kan hente ut essensen i det som driver og motiverer deg, og finjustere strategien etter hvert som jeg følger din utvikling. Vi bygger videre på det mest grunnleggende, styrker dine svakheter og videreutvikler dine naturlige talenter, din intuisjon og evne til selvdrift. Du vil kunne komme i ditt livs beste form hvis du jobber hardt og fokusert! Med mindre tidsbruk fra både meg og deg, vil investeringen reflektere dette og du sparer 25% for måned 2 og 3 i forhold til måned 1.

Les her før du bestiller pakke!Det er ingen forskjell i praksis på Basic og Transformation annet enn varighet, alle må gjennom Basic-fasen uansett målsetning eller nivå for å lære seg mine metoder og komme inn i gode rutiner. Du kan som nevnt over fortsette oppfølgingen i 2 ekstra måneder tilsvarende varigheten på Transformation-pakken hvis du ønsker å betale månedlig. På Transformation forhåndsbetales hele beløpet, og siden du investerer for en lengre periode er det litt billigere enn Basic + måned 2 og 3 (med 20% rabatt).

Det er også mulig med lengre samarbeid, mange har vært hos meg i flere år og finner det befriende å kunne fokusere på alt annet mens jeg tar meg av riktig mat og trening. Jeg tilbyr da

30% rabatt tilsvarende 2730,- pr mnd for 6-9 måneder

40% rabatt, tilsvarende 2340,- pr mnd for 10-12+ måneder

Oppstartpris Basic er den samme, rabatten gjelder fra måned 2. Dette kan faktureres månedlig eller betales samlet i valgfrie avdrag. Hvis du av ulike årsaker må avslutte underveis, vil du etterfaktureres differansen til den rabattsatsen som tilsvarer perioden du har gjennomført."

Jeg har vært kunde hos han i 14 måneder nå tror jeg det er og har ikke hatt noen tradisjonelle PT timer, alt er gjort over email.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo - "mer om jeg skal ha personlig oppfølging". Det er kun for å analysere resultatene mine og gi meg endringer i diett/treningsprogram. Null timer.

Føler du at det hjelper/er verdt det? Jeg vurderer også og begynne med pt men skjønner ikke helt greia med en pt som ikke følger deg opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler du at det hjelper/er verdt det? Jeg vurderer også og begynne med pt men skjønner ikke helt greia med en pt som ikke følger deg opp...

Jeg har brukt samme PT som Stig Ingebrigtsen. Han følger opp, bare ikke personlig. Han setter opp og endrer på treningsopplegg ut fra hvordan du responderer og hva som er svakhetene dine, han fikler med dietten og kosttilskuddene dine osv osv. Og man betaler for hva man får. Det er klart jeg kunne fått oppfølging av Børge Fagerli personlig 6 dager i uken, men da hadde vi snakket om en *helt* annen pris og *langt* utenfor hva jeg har råd til. Da betaler jeg heller Børge for å fortelle meg hva jeg skal gjøre. Jeg har også mulighet til å sende inn teknikkvideo for analyse ved behov uten at det koster noe ekstra.

Nå er det stor forskjell på en viderekommende "utøver" og en som er fersk. Jeg har trent lenge nok til at jeg ikke trenger å bli mint på at knærne skal ut i knebøy eller at jeg skal få til en ekstra rep. Jeg trenger ikke noen som pisker meg, for det gjør jeg mye bedre selv.

Det folk flest tenker på med en PT er en rimelig motivator. Jeg tenker på en som kan få meg over fra "avansert" til "langt bedre enn jeg noen sinne hadde trodd jeg skulle klare å bli" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker hvertfall vi i samme noenlunde samme baner. Personlig må jeg ha en pt for teknikkterping og for å få et optimalt opplegg for meg og mine mål. Skjønner på deg at det er en del fordeler med en online pt, men da kanskje ikke for en amatør. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker hvertfall vi i samme noenlunde samme baner. Personlig må jeg ha en pt for teknikkterping og for å få et optimalt opplegg for meg og mine mål. Skjønner på deg at det er en del fordeler med en online pt, men da kanskje ikke for en amatør. ..

Nei, jeg tror det er en gradvis overgang fra "en som kan holde lanke" (aka vanlig PT på senter), til en som kan terpe på teknikk og så en som Børge som kan sette opp optimal rutine og kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Det er en stor forskjell på en god PT og en ræva PT. Jeg er redd for at mange her kaster penger ut av vinduet :S (Børge virker meget god forsåvidt)

Jeg bruker Børge. Tok en 12-uker til å begynne med, men nå kjører jeg 1 måned med kost og treningsprogram med sånn ca 2-3 måneder mellom hver gang. Om jeg bestemmer meg for å stille i classic blir det sikkert tettere enn som så. Betaler vel 2500,- for oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Børge. Tok en 12-uker til å begynne med, men nå kjører jeg 1 måned med kost og treningsprogram med sånn ca 2-3 måneder mellom hver gang. Om jeg bestemmer meg for å stille i classic blir det sikkert tettere enn som så. Betaler vel 2500,- for oppfølging.

Nå er vel dette litt annerledes siden du "kjenner" Børge, men er det ikke slik at han ikke følger opp utøvere som skal stille i CBB/bodybuilding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...