Gå til innhold

Hva betaler du for personlig trener?


Naranja

Anbefalte innlegg

Nå er vel dette litt annerledes siden du "kjenner" Børge, men er det ikke slik at han ikke følger opp utøvere som skal stille i CBB/bodybuilding?

Nei, siden den typen opplegg er beskrevet på siden hans tror jeg ikke det at jeg "kjenner ham" har noe å si. Uansett så "kjenner jeg ham" langt dårligere enn en som har fått personlig oppfølging i en måned vil gjøre dersom vedkommende har antydning til sosiale antenner ;)

Børge gjør unntak fra sine egne regler for enkelte.. :)

Jeg håper han gjør unntak for meg. Ellers må jeg finne en annen å jobbe med i et års tid. Har en tidligere proff-bygger på gymmet mitt som sier jeg har bedre symmetri enn mange andre som stiller for første gang ("de første gangene") så det hadde vært morsomt å se hva som skjedde om jeg stilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betalte vel rundt 8000 for 7.5 mnd med internett PT. Var kjempe fornøyd, fikk resultater, men mot slutten av perioden fikk jeg og en helt fucka hofte som ikke kan brukes i baseløft noe mer, eller enkel beintrening at all. Her har teknikk blitt terpet på som en gal, men endte likevel opp med skade som fortsatt ikke er borte nå 1 år etterpå.

Så internett coaching ville jeg ikke anbefalt alle, kun de som har drevet med tung styrke og mye styrke over mange år, og allerede vet hva de driver med. Ettersom det ikke alltid er like lett å formidle vondter over email, men på en time vil PT'en ha bedre kontroll.

Disse PT'ene skal være kjempe dyktige, men i mitt tilfelle har det ødelagt mye.

Bare en liten advarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte vel rundt 8000 for 7.5 mnd med internett PT. Var kjempe fornøyd, fikk resultater, men mot slutten av perioden fikk jeg og en helt fucka hofte som ikke kan brukes i baseløft noe mer, eller enkel beintrening at all. Her har teknikk blitt terpet på som en gal, men endte likevel opp med skade som fortsatt ikke er borte nå 1 år etterpå.

Så internett coaching ville jeg ikke anbefalt alle, kun de som har drevet med tung styrke og mye styrke over mange år, og allerede vet hva de driver med. Ettersom det ikke alltid er like lett å formidle vondter over email, men på en time vil PT'en ha bedre kontroll.

Disse PT'ene skal være kjempe dyktige, men i mitt tilfelle har det ødelagt mye.

Bare en liten advarsel.

PT over internett anbefaler jeg KUN til dem som vet hva de driver med og har lang erfaring. Både i utøvelse og å kjenne på hva kroppen forteller. Det blir som å gi noen nøklene til motorsykkel uten å sjekke om de har lappen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PT over internett anbefaler jeg KUN til dem som vet hva de driver med og har lang erfaring. Både i utøvelse og å kjenne på hva kroppen forteller. Det blir som å gi noen nøklene til motorsykkel uten å sjekke om de har lappen...

Det er jeg helt enig i :)

Jeg trodde jeg visste hva jeg drev med, og var nøye med teknikk hele veien. Og sånn tror jeg mange tenker. " jeg har trent tung styrke ett helt år, jeg er viderekommen. Bring it on" men.. eeeh.. don't think so..

Så da sitter man igjen med arrene. Lite kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt PT før, men fant ut at jeg skulle teste det. Tok meg tid til litt research, endte opp med Yngve på Optimal Trening, VELDIG fornøyd! Lytter, pusher, terper og følger opp. Har hatt veldig fremgang å teknikken har blitt mye bedre, fått meg et par aha opplevelser. 20 timer 13900,- Kommer nok til å kjøpe 20 til.

Trener 1 gang i uken med han nede på Optimal.

Har og brukt Yngve til å fikse nakken min som har vært problemet lenge. Han har Bachelorgrad ved Norges Helsehøgskole institutt for akupunktur, Functional Integrated Needling kurs (FIT institute). Sports injuries. Stockholm , Trener 1 kurs i styrkeløft og vektløfting.

http://www.optimaltrening.com/yngve-apneseth/

Tok 4 uker så var nakken kurert med en blanding av spesifikk trening og nåler i trigger punkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...