Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Digger at serien ikke er ferdigskrevet :D

men akkurat den delen er, så om du virkelig er gira har du bar en noen tusen sider å lese så vet du det :D

Men er jo ikke til å stikke under en stol at dette snur ting litt opp ned med framtidige hendelser og planer rundt kings landing ++!

Jeg skal ikke avsløre noe, og sånnsett liker jeg at tv-serien er litt ufortsigbar for oss som har lest ;) De har jo gjort en del plot-twists av mindre grad som var en forfriskning. Ref Red Wedding og dama til King of the North :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

This.

Gud serien hadde blitt kjedelig om den skulle vært akkurat som boken.

Der du i bøker har kan surre i hodet til personen, oppleve tanker og følelser må du på film klare å vise det med andre metoder.

Derfor så syns jeg at adapsjonen som er gjort i GoT er vell innafor. For hovedplottets del så er dem godt innafor enda :D

Jeg personlig synes serien nå begynner og bli kjedelig. Hadde ønsket at de prøvde å gjøre den mest mulig lik bøkene. Tror det ville hjulpet. Føler de kutter ut for mye av de "nest største" hendelsene og derfor dreper mye av spenningen. Bærer veldig preg av at de bygger opp til et klimaks, mulig det er pga. budsjetter o.l, men det er da min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes serien nå begynner og bli kjedelig. Hadde ønsket at de prøvde å gjøre den mest mulig lik bøkene. Tror det ville hjulpet. Føler de kutter ut for mye av de "nest største" hendelsene og derfor dreper mye av spenningen. Bærer veldig preg av at de bygger opp til et klimaks, mulig det er pga. budsjetter o.l, men det er da min mening :)
Er lov det, jeg er i motsatt ende som du sikkert har skjønt. Setter pris på adapsjonen :)

Spennende å se uansett, men gleder meg nest til neste bok. Nårenn den kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har lest bøkene nå (sommerprosjekt kanskje), så det er artig å se serien. Har ikke fått sett ep 3 enda.

Men husker at nå begynner det virkelig å bli moro fremover.

dere som ikke har lest bøkene har mye å glede seg til.

Train to batshit crazyville boarding.

Holy moly ja. ep 03 baner virkelig vei for ... ehm.. kan vel mest likne på om du tar hele GoTh universet, pakker det inn i en sånn vannkule. og rister den som et lite helvette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy moly ja. ep 03 baner virkelig vei for ... ehm.. kan vel mest likne på om du tar hele GoTh universet, pakker det inn i en sånn vannkule. og rister den som et lite helvette!

det jeg gleder meg mest til (nesten) er reaksjonene på at a certain someone med et litt unaturlig forhold til sine søsken vil ta enormt mye makt før vedkommende faller så hardt ned som overhode mulig.

Og det er jo nettopp det som er så bra med både bøkene og serien, ingen av figurene er freda. Det er et kynisk maktspill der de kjemper seg opp med alle midler og faller knallhardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg gleder meg mest til (nesten) er reaksjonene på at a certain someone med et litt unaturlig forhold til sine søsken vil ta enormt mye makt før vedkommende faller så hardt ned som overhode mulig.

Og det er jo nettopp det som er så bra med både bøkene og serien, ingen av figurene er freda. Det er et kynisk maktspill der de kjemper seg opp med alle midler og faller knallhardt.

+ En million for å si det slik. Kunne ikke oppsumert det bedre selv.

No spoilers given yet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charles Dance er faen meg helt fantastisk! (og det er Dinklage, Heady, Maisie Williams, Hivju, Gleeson, og mange andre der også)

Jajaja, men når Charles Dance snakker hører en virkelig etter enten en vil eller ikke.

Charles Dance / Maisie Williams-scenene var jo noe av det bedre tidligere i serien, og scenen med Tommen syntes jeg helst toppet dem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja, men når Charles Dance snakker hører en virkelig etter enten en vil eller ikke.

Charles Dance / Maisie Williams-scenene var jo noe av det bedre tidligere i serien, og scenen med Tommen syntes jeg helst toppet dem igjen.

Har ikke fått sett den siste episoden enda. Men Dance har en nydelig stemme, herlig engelsk og fremfører replikkene sine utrolig bra. Det er nesten så man kunne brukt mannen som kjøleskap så kald som han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...