Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Nå ble jeg faktisk litt lei meg. Man kan si hva man vil om Joffrey, men Jack gjør en sabla god jobb med å fremstille den lille ***en på skjermen! Skjønner jo om han synes det er kjipt å stort sett bli casta som bad guy etter Joffrey er over og ut, men fyren har jo et talent på sitt vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Velvel, angående Game of Thrones har han jo ikke mye valg, der har jo Martin lagt akkurat Joffreys tidslinje for lenge siden. Men at han gir seg som skuespiller er jo trist. Men jeg kom over et intervju på YouTube, så det høres ut som han har gode planer om å jobbe en del med humanitært arbeid fremover. Ikke verst av en liten kis på 21 år det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, si ikke det. Jeg har nyss lest ferdig pt 2 av Storm of Swords, og den ble kasta to ganger i veggen, tenkte på å tenne på den en gang eller tre, og siste kapittel fikk meg til å vurdere å ringe inn sykedag neste dag så jeg kunne bruke natta på å lese videre på hva **** det er som foregår.

Skal sies jeg var dydig og la meg til å sove og dro på jobb neste morgen, men jeg var pissed, glad, engstelig, sint og i ekstase på en og samme tid. Rettere sagt; Dafuq??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...