02-snapper Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 nåblir jeg kanskje buet ut... men KETTLEBELLS!!! =) Siter
KoRnich Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Kettlebells e jo konge men det e få ting som slår ei god økt med Markløft. Å alle må innrømma at når du sette ny pers i benkpress så føle du deg som ein liten Hulk Siter
Gjest Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 "LeanMachine skrev: Triceps og hip thrust om dagen <3 Hip thrust om kvelden Siter
Rodolfo Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Bøy og mark. Mark gir sånn styrke overall, som er et must i nesten alle andre øvelser. Benk er aldri noen konge, får bare vondt i skuldra uansett,. Siter
burny_ Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 "Rodolfo skrev: Bøy og mark. Mark gir sånn styrke overall, som er et must i nesten alle andre øvelser. Benk er aldri noen konge, får bare vondt i skuldra uansett,. Da ville eg fått tatt ein teknikk sjekk... For min del: Benkpress. Generelt heile kroppen er morsom å trene, utenom mage og legger Siter
Rodolfo Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 "burny_ skrev: Da ville eg fått tatt ein teknikk sjekk... For min del: Benkpress. Generelt heile kroppen er morsom å trene, utenom mage og legger Teknikken er 110 %.. . Nei, det har nok mest med å gjøre at jeg som 12 åring gjorde idiotiske ting med altfor tunge vekter uten oppvarming. Men det gjør ingenting, skråbenk med 20 graders hellning går bra. På bra dager, med mye oppvarming og når skola skinner og fuglene kvitrer, kan det gå bra med vanlig benk. Men ingen favoritt altså. Siter
LeanMachine Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 "Kim Roger Flaten skrev: Hip thrust om kvelden Hehe, jeg mente atm, men ja også om kvelden Siter
Espen-h Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Klarer ikke velge mellom mark, bøy og benk. Jo, mark er gøy! Siter
Aslak Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 "Aslak skrev: Hele kroppen med færrest mulig øvelser. Må korrigere meg selv. Samme hva man løfter, så lenge det ligger på bakken, og det skal løftes over hodet. Siter
Keegil Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 For meg varierer det ganske mye. De øvelsene som jeg i perioder gjør det best på er de øvelsene jeg har best selvtillit på, og da liker jeg dem. Men hvis den samme øvelsen begynner å gå til helvete, så liker jeg den ikke lenger. Skikkelig medgangssupporter på trening, later det til! 090930, malenesofie og FatUnicorn 3 Siter
Chillestad Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Det meste der jeg må bruke min egen kroppsvekt etc Dips, pushups, muscleups, chins for og nevne noen av 100 ting en kan gjøre med egen vekt! Siter
Lena Ludvigsen Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Nå høres jeg antageligvis ut som tidenes pyse i forhold til resten, men eeelsker mage og ryggtrening. Situps,gående planke, planke generelt også videre! Ellers digger jeg kroppsvektstrening for armene og rumpen også- type pilates/stramopp øvelser som pushups, ettbeins pushups, down-dog etc. når jeg setter på en rolig sang og får skikkelig muskelkontakt er jeg i himmelen:) Når det er sagt slår ingenting følelsen av dirrende lårmuskler midt i knebøyen! Siter
Idina Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Triceps, bulgarsk utfall og beinpress + rotasjoner og hip openers (yoga) Siter
LeanMachine Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 "Idina skrev: Triceps, bulgarsk utfall og beinpress + rotasjoner og hip openers (yoga) Forklar meg hvordan det går an å elske bulgarske utfall... malenesofie 1 Siter
Idina Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 "LeanMachine skrev: Forklar meg hvordan det går an å elske bulgarske utfall... Fordi jeg liker smerte....? Hehe, jeg vet ikke, men det er en tilfredsstillende øvelse, rett og slett. Ja, det er litt pain, men har alltid likt den. Og føler at det også tar på baksiden, og det må man jo bare synes er digg LeanMachine 1 Siter
Nixon Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 øvingar: benkpress, knebøy og markløft muskelgrupper: rygg og skuldre Lena Ludvigsen 1 Siter
Johnny Skrevet 10. mai 2013 Skrevet 10. mai 2013 Benkpress er en klar favoritt nå for tiden. Hatet den tidligere med en skade i skulderen. Justert teknikk og da går alt så meget bedre. Siter
jallajalla Skrevet 10. mai 2013 Skrevet 10. mai 2013 Sumomark, tror jeg. Eller benk Klarer ikke velge Ole Brum sier: Ja takk begge deler malenesofie 1 Siter
090930 Skrevet 10. mai 2013 Skrevet 10. mai 2013 Skuldre. Militærpress og "oppover-roing" FTW. Kanskje fordi jeg alltid har vært sterk i skuldrene (tidligere turner) og dermed føler jeg har mest fremgang der mtp styrke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.