Gå til innhold

Kleine bivirkninger av glutebridge...


Powerpuff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vet ikke helt om jeg har missforstått tråden eller? altså, du tar 300-400 rep glute bridge på gymmet for å oppnå orgamse, eller får du det uten at du vil? o_O

Spørsmålet var jo om jeg kan skade meg selv eller bli ubalansert av å holde på sånn. At jeg får orgasme av det (ikke på gymmen, som sagt!) er bare forklaringen på hvorfor noen er dott nok til å ta 300-400 reps i utgangspunktet. Det er garantert at første spørsmål jeg ville fått om jeg ikke nevnte orgasmen ville vært en variant av "hvorfor i all verden tar du så mange reps, galne kvinne?!", så jeg tenkte det var like greit å få det ut av verden først som sist. Lite visste jeg at det skulle ta over verden i stedet... :p

Oh well. Hvis det ikke vil skade meg er det jo bare å kjøre på. Selv om det medfører at jeg blir så støl at jeg må tisse stående eller ynke meg i vill smerte for å sette meg ned til jeg blir vant til det. Litt får man jo tåle :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet var jo om jeg kan skade meg selv eller bli ubalansert av å holde på sånn. At jeg får orgasme av det (ikke på gymmen, som sagt!) er bare forklaringen på hvorfor noen er dott nok til å ta 300-400 reps i utgangspunktet. Det er garantert at første spørsmål jeg ville fått om jeg ikke nevnte orgasmen ville vært en variant av "hvorfor i all verden tar du så mange reps, galne kvinne?!", så jeg tenkte det var like greit å få det ut av verden først som sist. Lite visste jeg at det skulle ta over verden i stedet... :p

Oh well. Hvis det ikke vil skade meg er det jo bare å kjøre på. Selv om det medfører at jeg blir så støl at jeg må tisse stående eller ynke meg i vill smerte for å sette meg ned til jeg blir vant til det. Litt får man jo tåle :p

Lol ok. Haha. Men for å svare på spørsmålet ditt: Har ihvertfall aldri hørt om noen som har tatt skade av en orgasme eller 2? Ble det ikke brukt som "medisin" mot hysteri for kvinner for leenge siden..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert at første spørsmål jeg ville fått om jeg ikke nevnte orgasmen ville vært en variant av "hvorfor i all verden tar du så mange reps, galne kvinne?!", så jeg tenkte det var like greit å få det ut av verden først som sist. Lite visste jeg at det skulle ta over verden i stedet... :p

Eyh, jeg fikk iallefall somlet meg til å stille spørsmålet til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol ok. Haha. Men for å svare på spørsmålet ditt: Har ihvertfall aldri hørt om noen som har tatt skade av en orgasme eller 2? Ble det ikke brukt som "medisin" mot hysteri for kvinner for leenge siden..?

Haha, dette ble hvertfall en underholdende tråd :D Orgasmene er jeg ikke redde for. De er bare stas de. Tenkte mer på om hvordan musklene reagerer på uttallige glutebridgerepetisjoner, og om det kunne medføre at jeg ble ubalansert i musklatur, får skader av å kun trene baksiden av beina eller lignende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, dette ble hvertfall en underholdende tråd :D Orgasmene er jeg ikke redde for. De er bare stas de. Tenkte mer på om hvordan musklene reagerer på uttallige glutebridgerepetisjoner, og om det kunne medføre at jeg ble ubalansert i musklatur, får skader av å kun trene baksiden av beina eller lignende ;)

For å ta dette seriøst: Nei, du får ikke ubalanse av å trene 400 reps av glutebridge. Jeg kjente en fyr som kjørte 600 push ups hver kveld, samt 600 sit ups annenhver kveld. Fyren hadde DEN six pack`n, og DEN kassa. Men rumpa og låra er en litt annen variant, du skal kunne gå og være i bevegelse hele dagen, og de musklene er rimelig utholdende. Du får nok en veltrimmet stuss, men den blir ikke så veldig stor, da må du legge på vekter, jente. Da får du neppe orgasme, men en skikkelig støl rumpe i stedet. Jeg vil forøvrig råde deg til å kjøre hip thrust om det er rumpetrening og ikke orgasme som er målet, da hip thrust gir en langt større ROM enn glutebridge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du sier at sit ups gir six pack?

Nei. Jeg sa at fyren gjorde 600 sit ups annen hver kveld. Og at han hadde six pack. Ikke at sit ups var årsaken. Det kan godt være at push ups var årsaken. Eller genene. Jeg for min del gjorde ikke så mye sit ups på den tiden (på videregående) og hadde six pack jeg også. Og en (ufrivillig) fettprosent på...7, 8? Mager som en jakthund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...