Gå til innhold

Kleine bivirkninger av glutebridge...


Powerpuff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvorfor ikke bare kjøpe seg en dildo og trene som en normal person?

Vel. La oss bare si: Hadde dere gjort som den sjokkerte vaskehjelpa som aldri mer kom tilbake etter å ha tatt en titt ned i skuffene mine (ja, flertall) ville dere dødd av sjokk. :p Problemet er bare at den typen hjelpemiddel gir smertefulle orgasmer, så de får gjerne testet seg en gang og så støver de ned og dør av ensomhet. Glutebridge derimot, den gir bare slitsomme orgasmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, time hos PT som insisterer på glutebridge etter man har begynt å reagere på nettopp den øvelsen var veldig interessant. Jeg har aldri før tenkt så mye på bestemor på do, regninger fra lånekassen og overkjørte marsvin i hele mitt liv, alt for å unngå at kroppen skulle finne på tull underveis. Kjære menn. Jeg føler med dere. Virkelig.

Jeg mistenker dog at jeg gjør øvelsen noe feil. Klemmer dere andre pc-muskelen også når dere gjør den? Det er det som gjør susen, nemlig. Typisk nok at jeg skjønte det først etter time hos PT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...